▶︎ Jan Kostera:
Celoživotní spojení s klavírem ústilo k nečekanému vytvoření dua Killiekrankie, kde obstarával klávesovou sekci. Po éře rozjařených koncertů se udál přerod zcela jiný a to spíše do temné a vážné sféry. Klávesy byly z většiny nahrazeny hutnými, uřvanými, noisovými synťáky, které skrze destrukci - tvoří novou formu a kompozici. Slyšet to šlo málokde a proto ti, kteří se neúčastnili například letošního ročníku festivalu Pelhřimovy, mají jedinečnou šanci v poetickém těle Kafary.
Celoživotní spojení s klavírem ústilo k nečekanému vytvoření dua Killiekrankie, kde obstarával klávesovou sekci. Po éře rozjařených koncertů se udál přerod zcela jiný a to spíše do temné a vážné sféry. Klávesy byly z většiny nahrazeny hutnými, uřvanými, noisovými synťáky, které skrze destrukci - tvoří novou formu a kompozici. Slyšet to šlo málokde a proto ti, kteří se neúčastnili například letošního ročníku festivalu Pelhřimovy, mají jedinečnou šanci v poetickém těle Kafary.
▶︎ Martin Doležal:
Zpomalit a destruovat. Martina Doležala jste mohli potkat v uskupeních jako Très, Alpha Strategy, nebo právě sólo pod jménem bazdesh. Kytara se postará o monolog osázený modulacemi, které se postupně mění v melancholické dronové plochy, ve kterých se člověk začne propadat jako do vertiga.
Zpomalit a destruovat. Martina Doležala jste mohli potkat v uskupeních jako Très, Alpha Strategy, nebo právě sólo pod jménem bazdesh. Kytara se postará o monolog osázený modulacemi, které se postupně mění v melancholické dronové plochy, ve kterých se člověk začne propadat jako do vertiga.