Aktuálně: Balet Národního divadla Brno přijme referenta marketingu a PR

27. leden 2017, 13:50

Aktuálně: Balet Národního divadla Brno přijme referenta marketingu a PR

NdB vypisuje výběrové řízení na pozici referenta marketingu a PR baletního souboru.

Podmínkou účasti ve výběrovém řízení je vypracování Strategie rozvoje marketingu uměleckého souboru baletu Národního divadla Brno. Pozice referent marketingu a PR baletu je na pracovní úvazek 1,0. Datum nástupu je 1. března 2017, případně dohodou. Platové zařazení dle NV č. 564/2006 Sb. v platném znění (zařazení ve 12. platové třídě, tarifní plat v závislosti na délce započitatelné praxe).

Požadavky:

vysokoškolské vzdělání se zaměřením na marketing a financování v kultuře

anglický jazyk (úroveň C1 – C2)

orientace v baletním umění

orientace ve fundraisingu

kvalitní, invenční písemný projev

pokročilá znalost práce s PC (znalost práce s grafickými programy výhodou)

kreativita, kultivované jednání a vystupování, odolnost vůči stresu a schopnost diplomacie

zodpovědnost a systematičnost

praxe v oboru výhodou

Nabízíme:

zajímavé umělecké a kreativní prostředí v centru města

každodenní kontakt s vrcholnými uměleckými osobnostmi

mobilní telefon a notebook

5 týdnů dovolené

příspěvek na stravování a další firemní benefity

Případné zájemce prosím o zaslání „Strategie rozvoje marketingu…“ a motivačního dopisu včetně profesního životopisu do 9. 2. 2017 (na e-mail serbova@ndbrno.cz). Výběrové řízení proběhne dne 17. února 2017 a budou na něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.

Pro včerejší zahajovací koncert jubilejního 20. ročníku Festivalu Špilberk zvolila Filharmonie Brno dramaturgii sestávající z osvědčených i méně známých kusů. Podtitul Romantický karneval celý večer ponořil do karnevalového duchu, spjatého s oslavami před začátkem masopustu. Program si tedy vytyčil za cíl charakterizovat právě období veselí, oslav a masek skladbami, které svou náladou vypovídají o této periodě v roce. Téměř zaplněné nádvoří tak mělo příležitost vychutnat si nenáročný a líbivý program, který se také svou nižší teplotou snáze přiblížil onomu chladnému masopustní období.  více

Brno jako město hudby zapsané v UNESCO, má za sebou čtyři festivalové dny plné hudby a tance. Na celkem dvaadvaceti hudebních stanovištích probíhaly desítky koncertů a vystoupení se stovkami účinkujících. Hudba v ulicích zněla na každém rohu, nejvíce pozornosti však letos poutaly čtyři pokoje od výtvarnice Kateřiny Šedé, ve kterých se střídali umělci různých žánrů i národností. Lákadlem byly také vystoupení britských Motionhouse a No Fit State Circus, kteří opakovaně uhranuli náměstí Svobody svými akrobatickými kousky a dechberoucím představením. Nově vznikly také dvě velké scény – Dominik stage na Dominikánském náměstí a Django stage na Malinovského náměstí. Tady se vystřídali umělci jako Jana Kirschner, Monika Bagárová, minus123minut nebo Jan P. Muchow & The Antagonists. Již tradičně festival doprovázel zvuk flašinetářů, kteří se v Brně sešli v rámci svého 10. Mezinárodního setkání. Letos premiérově vystoupili na Maratonu hudby Brno také umělci partnerských měst hudby UNESCO. Zpěvačka a multiinstrumentalistka Tinatin Tsereteli (Hannover) a houslista Nicola Manzan (Bologna). Atmosféru celého festivalu zachycuje video, které najdete níže.

Folkové prázdniny v Náměšti nad Oslavou jsou výjimečný festival. Dramaturgií, strukturou, atmosférou. Každý ročník má své téma, každý večer má své téma, a dokonce i některá jednotlivá vystoupení mají svá témata. Dlouholetému dramaturgovi festivalu Michalu Schmidtovi se i letos podařilo skvěle vyvážit české premiéry a skutečně mimořádné projekty s návraty a jistotami. Letošní téma Folkových prázdnin bylo O duši, ale tato týdenní přehlídka má duši každý rok.  více

Po téměř magickém zjevení v podobě CD Moravské hlasy - Jihomoravský kraj, které vyšlo před dvěma lety, jsme se konečně dočkali jeho pokračování. Autor tohoto odvážného počinu Jiří Plocek se v něm vydal dále, severně česko - slovenským pomezím až do kraje Zlínského.  více

Monumentální dílo Saul od Georga Friedricha Händela se v české premiéře dočkalo také scénického zpracování. Na závěr Hudebního festivalu Znojmo (po lednovém koncertním provedení v Brně a v Praze) jej nyní nastudoval soubor Czech Ensemble Baroque v čele s předními pěveckými osobnostmi působícími na české i zahraniční scéně.   více