Balladine zahajuje semestr na nové adrese

Balladine zahajuje semestr na nové adrese

Taneční škola Balladine má nové sídlo. Zimní semestr zahájí v budově na rohu ulic Hilleho a tř. Kpt. Jaroše. Letošní rozvrh obsahuje klasický balet pro děti i dospělé. Novinkou je kurz Variace pod vedením lektorky Venduly Vlasákové. Nabídka současného tance neboli contemporary se rozšířila o kurz pro děti.

Nový rozvrh taneční školy Balladine zahrnuje klasický balet pro děti i dospělé na všech úrovních, kurz špiček, ballet barre fitness i kurz protahování. Novinkou letošního roku je kurz Variace, který se zabývá klasickou, moderní, ale i autorskou choreografií pod vedením lektorky Venduly Vlasákové. Současný tanec neboli contemporary se rozšířil o kurz pro děti ve věku 7 – 15 let. Současný tanec zahrnuje mnoho přístupů a technik, využívá prvky jiných tanečních stylů a respektuje osobitý taneční projev každého dítěte, podporuje kreativitu a hlubší uvědomování si vlastního těla. Lektoři v Balladine ovládají také anglický jazyk, nabízí některé své kurzy jako bilingvní, případně pouze anglické. „Rozšiřujeme výuku v anglickém jazyce, abychom dali možnost zahraničním studentům a cizincům zapojit se do kulturního a společenského života v Brně a zároveň obohatili naši taneční komunitu,“ řekla ředitelka Balladine.

Dalším novým kurzem je Pohybový kurz pro rodiče s dětmi. Kurz se skládá z krátké rozcvičky a různých typů cvičení a tance. Děti si zkusí základy jógy, aerobicu nebo baletu.

Veškeré aktuální informace naleznete na webových stránkách studia.

Balladine zahájí zimní semestr 17. září 2018.

Balladine/ foto archiv taneční školy

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Kamerunský hudebník Richard Bona se do Brna vrací po roce a půl. Zatímco loni nadchl publikum v Janáčkově divadle s afrokubánským projektem Heritage, tentokrát přijede se svou mezinárodní kapelou Richard Bona Group. Když budeme 25. listopadu v Sono Centru obdivovat Bonovu virtuózní hru na kytaru, bude dobré si při tom uvědomit, že své rytmické cítění a vůbec vztah k hudbě sice sympatický hráč zdědil po svých předcích, ale na současnou úroveň se vypracoval svou pílí. Tak to alespoň zdůrazňuje v našem rozhovoru, v němž se dostaneme i k Bonově lásce k flamencu nebo ke klubu, který nedávno otevřel nedaleko Paříže.  více

Americký muzikál Rent, jehož premiéru o víkendu uvedlo Městské divadlo Brno, má nálepku kultovního díla. A má na ni právo. Podtrhuje to i tragický osud autora (a to prosím námětu, libreta, hudby i textů v jedné osobě!) Jonathana Larsona, který roku 1996 zemřel krátce před premiérou v šestatřiceti letech. Nikdy se tak nedočkal úspěchů svého díla: třeba čtyř cen Tony a za námět dokonce i Pulitzerovy ceny. Stvrdila brněnská inscenace režiséra Stanislava Moši kvality fenoménu jménem Rent?  více

Dvanáct let trvalo Petře Šany Šanclové, někdejší člence skupin Střepy, Bokomara a Každý den jinak Vlasty Redla, než ke svému prvnímu albu Ze země vah (2006) přidala desku druhou. I tentokrát střídá vážnější a humorné písně, které uvedla jednou (Hrací strojek) a proložila další (Snová) instrumentálkou. A i tentokrát se představuje jako interpretka a autorka pevně zakotvená v tradici českého akustického folku. Jestliže jsem v souvislosti s první deskou zmiňoval jako možný inspirační zdroj Vlastu Redla, tentokrát jako bych ve frázování (například u písně Zoo) slyšel ohlas spolupráce s Pavlínou Jíšovou, v jejíž kapele Šanclová už několik let hraje.  více

Letošní rok přinesl také jedno důležité jubileum: rovných sto let od narození Leonarda Bernsteina. První listopadový večer připravila Filharmonie Brno koncert právě k jeho památce. Pod taktovkou šéfdirigenta Dennise Russel Daviese stanul na pódiu sálu na Stadionu vedle filharmonie také Český filharmonický sbor, dále sbor dětí a mládeže Kantiléna, sopranistka Pavla Vykopalová a herec Brian Caspe.  více

Historicky poučená interpretace se stala prubířským kamenem uměleckých těles, jež si vzala za úkol oživit hudbu vzdálené minulosti v co nejpůvodnějším tvaru. Barokní housle, lukovité smyčce, zvonivá barva violy de gamba, dravost středověké fiduly a především znalost dobové interpretační praxe se staly východiskem při pátrání po nezkaleném a autentickém zvuku staré hudby. Mnoho interpretů se snaží bedlivým studiem pramenů postihnout a pochopit jemné nuance tehdejšího hudebního jazyka a přetavit tuto znalost v hudbu, která osloví současné posluchače. Mohlo by se zdát, že snaha o proniknutí do původní interpretační praxe je doménou pouze barokní, renesanční, případně středověké hudby. Ansámbl Musica Florea pod vedením dirigenta a violoncellisty Marka Štryncla se však obrací k tvorbě relativně nedávné – romantické. Zbavuje ji interpretačních nánosů, které vznikly v minulém století. V brněnském kostele Jana Amose Komenského jmenovaný soubor včera představil svoji vizi Dvořákovy hudby. Zazněla předehra Můj domov op. 62 vzniklá roku 1882 pro potřeby hry Josef Kajetán Tyl od F. F. Šamberka a Symfonie č. 4 d moll B. 41více