Festival Kamenka Open oslaví 10. výročí

Festival Kamenka Open oslaví 10. výročí

Louku v brněnské Kamenné kolonii už desátým rokem oživí multižánrový festival Kamenka Open. Letošními hosty jsou například kapely Funky Pappa, Jamiroquai Tribute Band nebo Pleasure Portable. Divadla zastoupí Divadlo Hysterie, Divadlo Koráb nebo Divadlo Bez pravidel.

Festival Kamenka Open je ohlášený na 21. až 23. června 2019. Program zahrnuje hudební skupiny, promítání filmů, divadelní představení, workshopy i program pro děti.

Program festivalu:

Pátek 21. června 2019 - promítání filmů (téma FridaysForFuture)

18:00 Hudební warm up v rytmu trueschool Hip-hop zajístí DJs Ntkz (Bassinfection), Rubenz (Rosice)

21:00 BBC Climate Change - The Facts (Dokumentární, Velká Británie, 2019, 58 min.)

22:00 Piripkura (Dokumentární, Brazílie, 2017, 81 min.)

Sobota 22. června 2019 - festival na louce

12:00 Martin Binder

13:30 Pleasure Portable

15:00 Funky Pappa

16:30 Lu von Schmidt & Ekstrom kvartett

18:00 Jamiroquai Tribute Band

19:30 Sajmon and Garfunkers

21:00 USB - Universal Swing Brothers

23:00 DJ Mik-Mik (EAC)

V pauzách mezi kapelami DJ Ntkz (Bassinfection)

Neděle 23. června 2019 - divadla na louce

12:00 Divadlo Hysterie - Pohádky z kufru

13:00 Divadlo Koráb - Kocour v botách

14:00 Divadlo Bez Pravidel - Ze světa loutek

15:00 Divadlo Ça se fait pas - Om inclusive

17:00 Cimbálka Tvojeho dědy

20:00 Finální afterpartyu ohně na vlně Balkan brass, latino, afro house, soul funk, reggae…Papa Emys (Pawlač zewls),
Mik-mik (Equipe animazione)

ŠAPITÓ: na místě bude po celou dobu festivalu dětský koutek a v neděli zde budou probíhat divadla a cirkusové workshopy.

Foto archiv festivalu

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Propojení, jednota, rozjímání – těmito slovy lze popsat hudební večer v režii Schola Gregoriana Pragensis pod vedením Davida Ebena a varhaníka Tomáše Thona, který se včera uskutečnil v rámci Velikonočního festivalu duchovní hudby v brněnském Kostele sv. Tomáše. Nejen zpěv gregoriánského chorálu, ale také díla skladatele Petra Ebena (1929–2007) na hodinu zvukově a barevně opanovala i oživila chrámový prostor.  více

Koncertem s názvem Ensemble Inégal: Zelenka včera v kostele sv. Janů zahájil 31. ročník Velikonočního festivalu duchovní hudby, tentokrát s přízviskem Terroir. Toto napůl záhadné slovo, které se s oblibou používá v souvislosti s vínem, pochází z latinského označení pro zemi, půdu a nese v sobě souhrn všech vlivů, zejména pak přírodních podmínek konkrétního místa na zde pěstované rostliny. Tento výraz je tedy metonymicky přenesená na program letošního ročníku VFDH, neboť se skládá výhradně z děl tuzemských autorů, čímž doplňuje probíhající Rok české hudbyvíce

Největší doménou Filharmonie Brno je bezesporu pořádání koncertů klasické hudby. Přesto se občas pod její hlavičkou odehraje koncert, který se tomuto okruhu vymyká a naláká i posluchače, kterým je bližší spíše hudba populární, zejména jazzová. Jednou z těchto akcí byl recitál klavíristy Bojana Z, který se odehrál v úterý 19. března v sále Besedního domu.  více

Posledním projektem Komorní opery Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění se stalo uvedení dvou českých jednoaktových oper: V studni Viléma Blodka (1834–1874) a Polapená nevěra Otmara Máchy (1922–2006). Hudební fakulta se při jejich realizaci spojila s Ateliérem divadla a výchovy pro neslyšící Divadelní fakulty JAMU a vznikl projekt, který se snaží hudbu přiblížit právě neslyšícím. Toto spojení se ovšem na prknech Divadla na Orlí neuskutečnilo poprvé. Již dříve zde byly uvedeny inscenace, které fungovaly na podobném principu: například Hudba pro oči (2014) se skladbami Leoše Janáčka a Bohuslava Martinů nebo Pojď se mnou do světa – písně Jiřího Bulise tlumočené do českého znakového jazyka (2020). Nyní recenzovaný projekt měl premiéry 16. a 17. března v Divadle na Orlí.  více

Pro čtvrtý abonentní koncert cyklu Filharmonie doma, který se odehrál 14. března v Besedním domě a nesl označení Mozartiana, zvolila Filharmonie Brno, tentokrát pod vedením česko-japonského dirigenta Chuheie Iwasakiho, čtyři skladby z 18.–20. století. Tato díla dramaturgicky spojuje buď přímo vznik v období klasicismu nebo inspirace hudebními postupy pro toto období typickými. Jako sólistka se v první polovině koncertu představila flétnistka Martina Venc Matušínskávíce

Nejčtenější