Filharmonie Brno obsazuje nové pozice

Filharmonie Brno obsazuje nové pozice

Filharmonie Brno vypisuje konkurz na pozici pracovník techniky a interní auditor/ka.

Konkurzní řízení na pozici: pracovník techniky

Předpoklady:

úplné SŠ vzdělání

praxe v kulturní sféře

dobrý zdravotní stav a fyzická zdatnost

trestní a morální bezúhonnost

řidičský průkaz sk. C výhodou

Pracovní náplň

technické zajišťování provozu orchestru a sálů

Nástup: 1. 9. 2018

Platové zařazení: 7. platová třída

Úvazek: 1.0 (40 hodin týdně)

Životopisy s motivačním dopisem zasílejte do 20. srpna 2018 na emailovou adresu: roman.furle@filharmonie-brno.cz, případně na adresu: Filharmonie Brno, p. o., Roman Fürle, Komenského nám. 534/8, 602 00 BRNO.

Konkurzní řízení na pozici: interní auditor/ka

Podmínky:

VŠ ekonomické nebo právnické vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu

znalost příslušných předpisů a zákonů, především zákona o finanční kontrole

praxe v oblasti interního auditu

trestní a morální bezúhonnost

Výhody:

aktivní znalost AJ

praxe v interním auditu příspěvkové organizace

osvědčení o absolvování akreditovaného kurzu Interní auditor

Nástup: co nejdříve

Platové zařazení: 11. platová třída

Úvazek: 0.25 (10 hodin týdně)

Životopisy s motivačním dopisem zasílejte do 21. srpna 2018 na emailovou adresu: roman.furle@filharmonie-brno.cz, případně na adresu: Filharmonie Brno, p. o., Roman Fürle, Komenského nám. 534/8, 602 00 BRNO.

Besední dům/ foto archiv

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Letošní fanzin Jazzman hudebního festivalu JazzFest byl plný obsažných medailonů i statí a objevila se v něm i pozoruhodná glosa dramaturga Českého rozhlasu Jazz Petra Vidomuse s provokativním titulkem Jazz nemusí být pánským klubem. Zamýšlí se nad genderovými stereotypy, kterých se světová (potažmo ani česká) jazzová scéna ještě úplně nezbavila. Skvělých sólistek ovládajících nástroje dříve zcela vyhrazené mužům přibývá. Přestože genderové kódování, které Vidomus pregnantně ironicky popsal, ještě není zcela překonáno, JazzFest letos výrazně přispěl k jeho postupnému odbourávání.  více

Během čtyř let, které od sebe dělí vydání prvního alba Záhir a druhého s názvem O Písni, se skupina Lee Banda virtuálně přemístila (dříve uváděla jako svůj domicil Adamov, nyní Jedovnice), dostala se na tzv. divokou kartu do semifinále Porty v Řevnicích a především lehce posunula svůj hudební styl. Zatímco na debutovém albu šlo o folkrockový střední proud, těžící ze zvuku elektrické kytary, na novince převažují akustické kytary, často v kombinaci s mandolínou a dalšími akustickými nástroji.  více

Šest let po předchozím albu Malý kluk přichází hravá kapela Listolet s novinkou. V názvu má sice pouze „pětiminutového“ tuláka, ale album vznikalo během pěti let v jednom studiu v Západních Karpatech „a dále v kuchyních, obývácích, sklepech a děcácích na mnoha místech“, jak se píše v bookletu. Jeho součástí je ostatně mapa Evropy s čísly přiřazenými k jednotlivým skladbám. Nejde však o to, ve které zemi která píseň vznikla nebo byla natočena. Důležitější je možná citát kapely: „Album stavíme jako obraz pro uši, pod fasádou folkrockových písní je mnoho detailů skrytých ve zvukových záhybech. Co skladba, to zvuková krajina, jiný příběh.“  více

V rámci letošní European Tour zavítal Bobby McFerrin poprvé do brněnského Sono Centra, kde se mu podařilo bezezbytku využít skvělou akustiku i blízký kontakt s publikem. Legenda se vrátila. Vrací se k nám ostatně často a nejen do Brna.  více

Sté dvacáté výročí narození Dukea Ellingtona, bez nadsázky nejvlivnější osobnosti světového jazzu, se slavilo napříč zeměmi a kontinenty. Edward Kennedy Ellington od dětství titulovaný jako Duke přišel na svět 29. dubna 1899 ve Washingtonu D.C. Na den přesně uspořádal důstojnou oslavu v zaplněných prostorách sálu HaDivadla brněnský big band Cotatcha Orchestra.  více