Filharmonie Brno obsazuje pozici manager/ka marketingu

Filharmonie Brno obsazuje pozici manager/ka marketingu

Zájemci o post manager/ka marketingu se mohou hlásit do neděle 14. listopadu 2021. Předpokládaný termín nástupu na tuto pozici je v lednu příštího roku.

Náplní práce je participace na tvorbě marketingových strategií, jejich průběžné vyhodnocování a kontrola rozpočtu, správa webových stránek Filharmonie Brno a sociálních sítí festivalů pořádaných Filharmonií Brno, zadávání grafických návrhů jednotlivých kampaní (outdoor, inzerce, webbannery apod), překlady kratších textů do anglického jazyka. Zajištění administrativního chodu oddělení PR a marketingu (příprava objednávek, kontrola faktur, smluv atd). Bližší informace poskytne Kateřina Konečná, tel. 775 426 040.

Platové ohodnocení se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11).

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • min. středoškolské vzdělání s maturitou
  • orientace v trendech sociálních sítí a nových médií
  • orientace v oblasti marketingu s důrazem na kulturu
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem na vynikající úrovni
  • vynikající komunikační schopnosti, flexibilita, aktivita, kreativita
  • znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
  • čistý trestní rejstřík

Dále výhodou:

  • praxe v oblasti médií a marketingu
  • zkušenosti se systémem Wordpress
  • zkušenosti se zpracováním fotografií a videí
  • znalost německého jazyka

Termín nástupu, rozsah úvazkuod 1. 1. 2022, příp. dle dohody, úvazek 0,5 (pracovní místo je zástup za mateřskou dovolenou).

Písemné přihlášky se stručným životopisem a motivačním dopisem o rozsahu do 2022 znaků zasílejte do 14. listopadu 2021 (včetně) elektronicky na adresu:

roman.furle@filharmonie-brno.cz

případně poštou na adresu:

Filharmonie Brno, příspěvková organizace

Komenského náměstí 534/8, Brno 602 00 

Besední dům/ foto archiv FB

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Léta se čtyřkou na konci si v Česku pravidelně připomínáme jako Rok české hudby. Je ale samozřejmé, že výročí nemají pouze čeští skladatelé a jejich díla, ale také skladby autorů zahraničních, nebo takových, u kterých by se dal o zmíněné českosti vést spor. Program s příhodným názvem Rapsodie v modrém 100, složený ze dvou kompozic, které mají v tomto roce své kulaté výročí, s přidáním skladby od letošního jubilanta, provedla ve čtvrtek 11. dubna 2024 v Janáčkově divadle Filharmonie Brno pod vedením Dennise Russella Daviese, který se tentokrát představil také jako klavírní sólista.  více

Neznámý Leoš Janáček a počátky baroka byl název koncertu souboru Musica Florea věnujícího se poučené interpretaci, V roce 1992 ho založil violoncellista a dirigent Marek Štryncl. Od roku 2002 soubor pořádá speciální koncertní řady, v nichž se zaměřuje na prezentaci nově objevených i známých skladeb. A právě večery věnované Janáčkovým drobným liturgickým sborovým skladbám na latinské texty a převážně instrumentálním raně barokním dílům představují koncertní řadu, při které se posluchačům představili sólisté Barbora Kotlánová (soprán), Stanislava Mihalcová (soprán), Daniela Čermáková (alt), Hasan El Dunia (tenor) a Jaromír Nosek (bas).  více

Brněnský Velikonoční festival duchovní hudby vyvrcholil nedělním koncertem v katedrále sv. Petra a Pavla. Napříč letošním 31. ročníkem a také při posledním hudebním večeru zněla díla ryze českých skladatelů. Tentokrát v podání sólistů Pavly Vykopalové (soprán), Jany Hrochové (mezzosoprán), Eduarda Martyniuka (tenor), Jozefa Benciho (bas), varhaníka Petra Kolaře, dále Českého filharmonického sboru Brno pod vedením sbormistra Petra Fialy. Glagolská mše jako prvotřídní záležitost klasické hudby, byla uvedena za doprovodu Filharmonie Brno s milým hostem, dirigentem Tomášem Netopilemvíce

Po Smetanově Daliborovi dorazila v pátek 5. dubna na prkna Janáčkova divadla další z oper velikánů české národní hudby – pohádková Rusalka Antonína Dvořáka na libreto Jaroslava Kvapila. V režii Davida Radoka, který dílo uchopil předně jako vážnou dramatickou a symbolickou operu, z níž mj. zcela vyškrtl komické postavy Hajného a Kuchtíka. Scénografie se rovněž ujal Radok, přičemž vycházel z konceptu Rusalky scénografa Larse-Ake Thessmana uvedené při inscenaci v operním domě GöteborgsOperan roku 2012. Kostýmy navrhla Zuzana Ježková, choreografii připravila Andrea Miltnerová a světelného designu se ujal Přemysl Janda. V pěveckých rolích se představili Jana Šrejma Kačírková (Rusalka), Peter Berger (Princ), Jan Šťáva (Vodník), Eliška Gattringerová (Cizí kněžna), Václava Krejčí Housková (Ježibaba), Tadeáš Hoza (Lovec) a Doubravka SoučkováIvana Pavlů a Monika Jägerová (trojice žínek). Sbor vedl Pavel Koňárek a hudebního nastudování a premiérového uvedení se chopil dirigent Marko Ivanovićvíce

Jedním z nejvýraznějších prvků letošního ročníku Velikonočního festivalu duchovní hudby bylo uvedení úctyhodného počtu skladeb, které zazněly ve světové premiéře. Jednou z těchto kompozic představovalo také Niedzielne rano (Nedělní ráno) skladatele Martina Smolky (*1959), které vzniklo na objednávku festivalu a v podání Cappelly Mariany. Ve složení Barbora Kabátková – soprán, Daniela Čermáková – alt, Vojtěch Semerád – tenor/umělecký vedoucí, Tomáš Lajtkep – tenor a Tomáš Šelc – baryton. Skladba zazněla v pátek 5. dubna v kostele sv. Augustina. Smolkovo dílo bylo doplněno chorálem a kompozicemi ze 13.–16. století.  více

Nejčtenější