Filharmonie Brno obsazuje pozici manager/ka PR a marketingu

Filharmonie Brno obsazuje pozici manager/ka PR a marketingu

Vedení Filharmonie Brno vypisuje výběrové řízení na pozici manager/ka PR a marketingu. Nástup je možný od 1. června 2019.

Charakteristika pozice:

Spolupráce při tvorbě marketingových a PR strategií i jednotlivých kampaní, správa webových stránek a profilů na sociálních sítích, zejména festivalů pořádaných Filharmonií Brno, překlady drobných textů do anglického jazyka. Zajištění administrativního chodu oddělení PR a marketingu (příprava objednávek, kontrola faktur, smluv atd).

Více informací podá Kateřina Konečná, tel. 539 092 851

Platové podmínky se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (platová třída 11).

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • středoškolské vzdělání s maturitou
  • znalost anglického jazyka slovem i písmem na vynikající úrovni
  • orientace v oblasti tuzemských i zahraničních médiích (zejména odborných hudebních)
  • orientace v trendech sociálních sítí
  • vynikající komunikační schopnosti, flexibilita, aktivita, kreativita
  • znalost práce na PC (MS Office – Word, Excel, PowerPoint)
  • čistý trestní rejstřík

Dále výhodou:

  • praxe v oblasti médií a marketingu
  • zkušenosti se systémem WordPress
  • zkušenosti se zpracováním fotografií a videí
  • znalost německého jazyka

Termín nástupu, rozsah úvazku:  1. června 2019, úvazek 0,5

Písemné přihlášky je nutno zaslat do 19. 5. 2019 (včetně) elektronicky na adresu: katerina.konecna@filharmonie-brno.cz

případně poštou na adresu:

Filharmonie Brno, příspěvková organizace

Komenského náměstí 534/8, Brno 602 00

Besední dům/ foto archiv

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Brněnské skupině Hrozně pomalu táhne na čtyřicítku – koncertovat začala v roce 1982. Po několika kazetách a neoficiálních nahrávkách vydala až v roce 2013 svůj debut na CD, album Už není čas. Novinka Ticho, na které kapela pracovala v posledních dvou letech ve studiu Indies, překvapí čistším zvukem a jasně slyšitelným napětím ve stavbě písní.  více

Filmový festival ke 100. výročí založení Masarykovy univerzity přinesl ve dnech 17.- 19. Května neobyčejně zajímavé projekce, připomínající významné osobnosti z univerzitní historie. Hned první z nich měla kromě vztahu k přírodním vědám i zásluhy o studium lidové písně. Profesora Vladimíra Úlehlu (1888 – 1947) připomněla v pátek 17. května působivým vystoupením jeho pravnučka Julia Ulehla.  více

Letošní fanzin Jazzman hudebního festivalu JazzFest byl plný obsažných medailonů i statí a objevila se v něm i pozoruhodná glosa dramaturga Českého rozhlasu Jazz Petra Vidomuse s provokativním titulkem Jazz nemusí být pánským klubem. Zamýšlí se nad genderovými stereotypy, kterých se světová (potažmo ani česká) jazzová scéna ještě úplně nezbavila. Skvělých sólistek ovládajících nástroje dříve zcela vyhrazené mužům přibývá. Přestože genderové kódování, které Vidomus pregnantně ironicky popsal, ještě není zcela překonáno, JazzFest letos výrazně přispěl k jeho postupnému odbourávání.  více

Během čtyř let, které od sebe dělí vydání prvního alba Záhir a druhého s názvem O Písni, se skupina Lee Banda virtuálně přemístila (dříve uváděla jako svůj domicil Adamov, nyní Jedovnice), dostala se na tzv. divokou kartu do semifinále Porty v Řevnicích a především lehce posunula svůj hudební styl. Zatímco na debutovém albu šlo o folkrockový střední proud, těžící ze zvuku elektrické kytary, na novince převažují akustické kytary, často v kombinaci s mandolínou a dalšími akustickými nástroji.  více

Šest let po předchozím albu Malý kluk přichází hravá kapela Listolet s novinkou. V názvu má sice pouze „pětiminutového“ tuláka, ale album vznikalo během pěti let v jednom studiu v Západních Karpatech „a dále v kuchyních, obývácích, sklepech a děcácích na mnoha místech“, jak se píše v bookletu. Jeho součástí je ostatně mapa Evropy s čísly přiřazenými k jednotlivým skladbám. Nejde však o to, ve které zemi která píseň vznikla nebo byla natočena. Důležitější je možná citát kapely: „Album stavíme jako obraz pro uši, pod fasádou folkrockových písní je mnoho detailů skrytých ve zvukových záhybech. Co skladba, to zvuková krajina, jiný příběh.“  více