Filharmonie Brno obsazuje pozici tajemník/ce uměleckého provozu

Filharmonie Brno obsazuje pozici tajemník/ce uměleckého provozu

Vedení Filharmonie Brno vyhlašuje výběrové řízení na pozici tajemník/ce uměleckého provozu. Možný termín nástupu je polovina srpna 2022.

Nově otevřená pozice obsahuje práci v týmu koncertního oddělení Filharmonie Brno, zodpovědnost za bezproblémový průběh jednotlivých koncertů a projektů, komunikace s orchestrem, zodpovědnost za přípravu pracovních plánů orchestru, dohled nad agendou spojenou s provozem orchestru, produkční a administrativní práce, komunikace a práce s hostujícími dirigenty a sólisty, koordinace a administrace nahrávacích projektů, tuzemských zájezdů a festivalů. Bližší informace o druhu práce může poskytnout Pavel Šindelář – tel. 773 188 603.

Platové podmínky:

se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (platová třída 12).

Kvalifikační předpoklady a požadavky:

  • VŠ vzdělání, výhodou vzdělání v oboru hudební management, případně v příbuzném oboru (management, hudební věda apod.)
  • velmi dobrá znalost klasické hudby a kulturního prostředí
  • anglický jazyk (slovem i písmem). Znalost dalšího cizího jazyka výhodou.
  • aktivní a samostatný přístup ke svěřeným úkolům
  • organizační schopnosti, flexibilita, pečlivost a zodpovědnost
  • komunikativnost a příjemné vystupování, psychická odolnost
  • schopnost práce v týmu
  • dobrá znalost práce na PC
  • práce na plný úvazek (včetně některých večerů a víkendů)

Dále výhodou:

  • zkušenosti z provozu orchestru

Nabízí:

  • práce ve špičkové kulturní instituci
  • příjemné pracovní prostředí v historické budově Besedního domu
  • práci v mladém a přátelském kolektivu
  • finanční ohodnocení odpovídající možnostem příspěvkové organizace
  • 25 dní dovolené, stravenková karta, služební vstupenky, pracovní notebook a mobilní telefon

Pracovní místo je zástup za mateřskou dovolenou.

Termín nástupu, rozsah úvazkuod 15. srpna 2022, příp. dle dohody, úvazek 1,0

Písemné přihlášky s motivačním dopisem a stručným životopisem zasílejte v termínu do 22. května 2022 (včetně) elektronicky na adresu:

roman.furle@filharmonie-brno.cz

případně poštou na adresu:

Filharmonie Brno, příspěvková organizace

Komenského náměstí 534/8, Brno 602 00

Besední dům/ foto archiv Filharmonie Brno

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Stávající šéfdirigent Filharmonie Brno – Dennis Russell Davies oslavil v úterý 16. dubna osmdesáté narozeniny. U této příležitosti připravila filharmonie koncert s názvem Smetana 200 &Davies 80, na kterém zazněl cyklus symfonických básní Má vlast od Bedřicha Smetany. Ve čtvrtek 18. dubna se tak v Besedním domě symbolicky propojilo Smetanovo a Daviesovo jubileum. Má vlast ovšem nezazněla v tradiční orchestrální verzi, ale v transkripci pro čtyřruční klavír, kterou vytvořil sám autor bezprostředně po dokončení cyklu. Dennise Russella Daviese, který se tentokrát nepředstavil jako dirigent, ale jako klavírista, doplnila jeho životní i umělecká partnerka Maki Namekawa. Celý koncert pak doprovodily vizualizace Cori O’Lana a umělecký přednes Michala Bumbálkavíce

Léta se čtyřkou na konci si v Česku pravidelně připomínáme jako Rok české hudby. Je ale samozřejmé, že výročí nemají pouze čeští skladatelé a jejich díla, ale také skladby autorů zahraničních, nebo takových, u kterých by se dal o zmíněné českosti vést spor. Program s příhodným názvem Rapsodie v modrém 100, složený ze dvou kompozic, které mají v tomto roce své kulaté výročí, s přidáním skladby od letošního jubilanta, provedla ve čtvrtek 11. dubna 2024 v Janáčkově divadle Filharmonie Brno pod vedením Dennise Russella Daviese, který se tentokrát představil také jako klavírní sólista.  více

Neznámý Leoš Janáček a počátky baroka byl název koncertu souboru Musica Florea věnujícího se poučené interpretaci, V roce 1992 ho založil violoncellista a dirigent Marek Štryncl. Od roku 2002 soubor pořádá speciální koncertní řady, v nichž se zaměřuje na prezentaci nově objevených i známých skladeb. A právě večery věnované Janáčkovým drobným liturgickým sborovým skladbám na latinské texty a převážně instrumentálním raně barokním dílům představují koncertní řadu, při které se posluchačům představili sólisté Barbora Kotlánová (soprán), Stanislava Mihalcová (soprán), Daniela Čermáková (alt), Hasan El Dunia (tenor) a Jaromír Nosek (bas).  více

Brněnský Velikonoční festival duchovní hudby vyvrcholil nedělním koncertem v katedrále sv. Petra a Pavla. Napříč letošním 31. ročníkem a také při posledním hudebním večeru zněla díla ryze českých skladatelů. Tentokrát v podání sólistů Pavly Vykopalové (soprán), Jany Hrochové (mezzosoprán), Eduarda Martyniuka (tenor), Jozefa Benciho (bas), varhaníka Petra Kolaře, dále Českého filharmonického sboru Brno pod vedením sbormistra Petra Fialy. Glagolská mše jako prvotřídní záležitost klasické hudby, byla uvedena za doprovodu Filharmonie Brno s milým hostem, dirigentem Tomášem Netopilemvíce

Po Smetanově Daliborovi dorazila v pátek 5. dubna na prkna Janáčkova divadla další z oper velikánů české národní hudby – pohádková Rusalka Antonína Dvořáka na libreto Jaroslava Kvapila. V režii Davida Radoka, který dílo uchopil předně jako vážnou dramatickou a symbolickou operu, z níž mj. zcela vyškrtl komické postavy Hajného a Kuchtíka. Scénografie se rovněž ujal Radok, přičemž vycházel z konceptu Rusalky scénografa Larse-Ake Thessmana uvedené při inscenaci v operním domě GöteborgsOperan roku 2012. Kostýmy navrhla Zuzana Ježková, choreografii připravila Andrea Miltnerová a světelného designu se ujal Přemysl Janda. V pěveckých rolích se představili Jana Šrejma Kačírková (Rusalka), Peter Berger (Princ), Jan Šťáva (Vodník), Eliška Gattringerová (Cizí kněžna), Václava Krejčí Housková (Ježibaba), Tadeáš Hoza (Lovec) a Doubravka SoučkováIvana Pavlů a Monika Jägerová (trojice žínek). Sbor vedl Pavel Koňárek a hudebního nastudování a premiérového uvedení se chopil dirigent Marko Ivanovićvíce

Nejčtenější