Fresh Meat pro mladé kapely

Fresh Meat pro mladé kapely

Již druhým rokem dává klub Stará Pekárna šanci mladým osobitým kapelám v projektu Fresh Meat. Loni klub oslovilo více než padesát kapel, z nichž třicet prošlo výběrovým kolem a ve Staré Pekárně si zahrálo. Jedna kapela se dostala do distribuce vydavatelství Indies,  několik kapel zaznělo v rádiu Proglas včetně uvedení základních informací o nich. Stejně jako loni i letos oslovujeme mladé kapely, které by si chtěly zahrát ve Staré Pekárně a zviditelnit se.

Pošlete na adresu dramaturgie klubu svou nahrávku nebo odkazy na webové stránky s vašimi hudebními ukázkami a informacemi (Bandzone, Myspace apod.). V případě, že budete vybráni, se vám ozveme s nabídkou termínu koncertu ve Staré Pekárně společně se dvěma dalšími skupinami či jednotlivci. Nejde o soutěž nebo o vstupenku do hudební popularity. Tímto vystoupením se stanete součástí projektu Fresh Meat, který sleduje podle svého uvážení přímo na místě nebo zprostředkovaně hudební vydavatelství Indies, Radio Proglas a pak samozřejmě publikum v klubu. To vše s podporou Radia Beat.

Informace o projektu Fresh Meat se objevují kromě Staré Pekárny na stránkách Indies Scope, i Radia Proglas. Nejzajímavější hudební seskupení jsou zvána na rozhovor a případnou účast v dokumentu o mladých muzikantských talentech. Pokud budete do projektu vybráni, jedinou podmínkou pro účast je připravit si vystoupení asi na 45 minut a vzdát se nároku na honorář za odehraný koncert. Tento večer bude pro vaše posluchače bez vstupného. Ve vašem zájmu bude zajistit si i vlastní propagaci kromě naší klubové.

Kontakty:

email: klub@starapekarna.cz  – do předmětu pište prosím heslo Fresh Meat
Štefánikova 8, 602 00 Brno,  telefony: 773 834 538, 602 360 480, 777 805 009

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Dále si přečtěte

Několik rychlých dojmů a především fotoreportáž z koncertu Tomáše Kočka & Orchestru.  více

Magda si publikum dokázala omotat kolem prstu svým přirozeným šarmem, hlasovými výkony i naprosto přirozenou komunikací.  více

Propojení, jednota, rozjímání – těmito slovy lze popsat hudební večer v režii Schola Gregoriana Pragensis pod vedením Davida Ebena a varhaníka Tomáše Thona, který se včera uskutečnil v rámci Velikonočního festivalu duchovní hudby v brněnském Kostele sv. Tomáše. Nejen zpěv gregoriánského chorálu, ale také díla skladatele Petra Ebena (1929–2007) na hodinu zvukově a barevně opanovala i oživila chrámový prostor.  více

Koncertem s názvem Ensemble Inégal: Zelenka včera v kostele sv. Janů zahájil 31. ročník Velikonočního festivalu duchovní hudby, tentokrát s přízviskem Terroir. Toto napůl záhadné slovo, které se s oblibou používá v souvislosti s vínem, pochází z latinského označení pro zemi, půdu a nese v sobě souhrn všech vlivů, zejména pak přírodních podmínek konkrétního místa na zde pěstované rostliny. Tento výraz je tedy metonymicky přenesená na program letošního ročníku VFDH, neboť se skládá výhradně z děl tuzemských autorů, čímž doplňuje probíhající Rok české hudbyvíce

Největší doménou Filharmonie Brno je bezesporu pořádání koncertů klasické hudby. Přesto se občas pod její hlavičkou odehraje koncert, který se tomuto okruhu vymyká a naláká i posluchače, kterým je bližší spíše hudba populární, zejména jazzová. Jednou z těchto akcí byl recitál klavíristy Bojana Z, který se odehrál v úterý 19. března v sále Besedního domu.  více

Posledním projektem Komorní opery Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění se stalo uvedení dvou českých jednoaktových oper: V studni Viléma Blodka (1834–1874) a Polapená nevěra Otmara Máchy (1922–2006). Hudební fakulta se při jejich realizaci spojila s Ateliérem divadla a výchovy pro neslyšící Divadelní fakulty JAMU a vznikl projekt, který se snaží hudbu přiblížit právě neslyšícím. Toto spojení se ovšem na prknech Divadla na Orlí neuskutečnilo poprvé. Již dříve zde byly uvedeny inscenace, které fungovaly na podobném principu: například Hudba pro oči (2014) se skladbami Leoše Janáčka a Bohuslava Martinů nebo Pojď se mnou do světa – písně Jiřího Bulise tlumočené do českého znakového jazyka (2020). Nyní recenzovaný projekt měl premiéry 16. a 17. března v Divadle na Orlí.  více

Pro čtvrtý abonentní koncert cyklu Filharmonie doma, který se odehrál 14. března v Besedním domě a nesl označení Mozartiana, zvolila Filharmonie Brno, tentokrát pod vedením česko-japonského dirigenta Chuheie Iwasakiho, čtyři skladby z 18.–20. století. Tato díla dramaturgicky spojuje buď přímo vznik v období klasicismu nebo inspirace hudebními postupy pro toto období typickými. Jako sólistka se v první polovině koncertu představila flétnistka Martina Venc Matušínskávíce

Nejčtenější