Kamenka Open: Korajunglejazz, Funky chicken nebo Divadlo Hysterie

Kamenka Open: Korajunglejazz, Funky chicken nebo Divadlo Hysterie

Víkendový festival v brněnské Kamenné kolonii nabídne koncerty, projekce dokumentů z festivalu Jeden svět nebo divadlo pro děti.

Rodiče mohou během festivalu zabavit nejmenší návštěvníky v dětském koutku v šapitó. K dispozici bude například komiksová dílna nebo divadelní představení. Festival je také otevřený prezentaci různých uměleckých dovedností, jako je žonglování, akrobacie, výtvarné performance a další. Zájemci nechť kontaktují pořadatele.

Kamenka Open bude probíhat od 23. do 25. června 2017 v Kamenné kolonii. Vstupné je dobrovolné.

Program festivalu:

Pátek 23.6.2017

21:00 Projekce dokumentů z festivalu Jeden svět

Švédská teorie lásky (Švédsko, 2015, 76 min.)

Život začíná po stovce (Švédsko, 2015, 58 min.)

Sobota 24.6.2017

14:00 Korajunglejazz

15:00 Shivanam

17:00 Ekstrom kvartett

18:30 Solid gang

20:00 Funky chicken

21:30 EAC DJs

Neděle 25.6.2017

11:00 Tom Oakland

11:30 Divadlo Bez Pravidel - Smolařínek (pro děti)

12:45 Divadlo Hysterie - O Šípkové Růžence (pro děti)

13:30 Ochutnávková Improdílna

14:30 Kabaret Saivignon - Výběr z hrozných

15:15 Playback divadlo

16:30 Divadlo Hysterie - Dracoola

18:00 Cimbálka Veronica

20:00 Dj NTKZ (Bassinfection) a DJ Papa Emys (Pawlač zewls)

EAC DJs

Korajunglejazz/ foto archiv skupiny

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Kamenka open

23.6.2017, 11:00 / Zahrádkářská kolonie na Červeném kopci / Kamenná kolonie

Cyklus koncertů staré hudby Barbara Maria Willi uvádí představuje jeden z nejhodnotnějších brněnských hudebních počinů, který již patnáctým rokem seznamuje posluchače s pečlivě vybranou hudbou renesance, baroka a klasicismu. Místo pouhého uvádění osvědčených děl hudební minulosti se dramaturgyně a tvář projektu Barbara Maria Willi soustředí na autory přehlížené, pozapomenuté nebo zcela neznámé. Na programu koncertu s výmluvným názvem Cembaloparáda zazněla kromě skladeb Jeana Philippea Rameaua, Antoinea Forqueraye, také díla polských autorů Stanisława Ossowského, Józefa Elsnera a nám blízkého Jana Ladislava Dusíka ale i premiéra koncertu pro dvě cembala Carla Josepha Birnbacha.  více

Pokud patříte mezi příznivce a posluchače tzv. staré hudby, o hudebním tělese Czech Ensemble Baroque a jeho uměleckém vedoucím Romanu Válkovi jste již bezpochyby slyšeli. Ansámbl se věnuje historicky poučené interpretaci děl starších slohových období, převážně baroka a klasicismu. Hlavní devizou orchestru je pak uvádění velkých hudebně-dramatických útvarů. Mezi nedávné počiny patří například uměle vytvořené oratorium Příběh o Kristu sestavené z tematicky spojitých děl skladatele Heinricha Schütze. Velkou pozornost věnuje ansámbl také dílu Františka Xavera Richtera, jehož Requiem, Te Deum a pašijové oratorium Deposizione dalla croce di Gesu Cristo patří k zatím posledním nahrávkám orchestru.  více

Jednou za čas na koncertních programech objeví i skladby, které posluchači ještě nemohli ocenit. Ve většině případů tyto premiéry slouží především k okořenění jinak standardního repertoáru večera. Ať už se jedná o zbrusu nové hudební dílo nebo o novodobou premiéru, které předcházelo dlouhé badatelské úsilí v archivu, vše je povětšinou nasazeno po boku letitých klasik. Zazní-li tak například rekonstruovaná symfonie neznámého skladatele období klasicismu, je téměř jisté, že si k ní poslechneme určitě i Mozarta, Beethovena nebo Haydna. Program koncertu brněnského orchestru Ensemble Opera Diversa s houslovým virtuózem Milanem Paľou, kterým těleso zahájilo svůj koncertní cyklus Slovensko v Brně, však sestával pouze z premiér soudobé hudby.  více

Po více než padesáti letech vrátilo Národní divadlo Brno na repertoár Pikovou dámu Petra Iljiče Čajkovského. Premiéra 17. února v Mahenově divadle v inscenaci Martina Glasera znamenala pro hudební divadlo ještě jeden návrat – po více než šedesáti letech se na brněnská prkna vrátila také Soňa Červená.  více

Hudbymilovní obyvatelé Brna si rádi připomínají návštěvu Wolfganga Amadea Mozarta ve města na přelomu let 1767-1768. Tématem třetího abonentního koncertu brněnských filharmoniků z cyklu Filharmonie doma I se však stala skladatelova návštěva Prahy. A nebylo tomu bezdůvodně. V profesionální dráze nejvýraznějšího představitele vídeňského klasicismu zaujímá Praha nezpochybnitelné místo. V souladu se zvoleným tématem pak dramaturgové vybrali důležité mezníky v autorově tvorbě, které právě s Prahou a Pražany souvisí. Orchestr Filharmonie Brno vedl Alexander Liebreich a na klavír hrál Saleem Ashkar.  více