Sbor Vox Iuvenalis hledá členy

Sbor Vox Iuvenalis hledá členy

Smíšený sbor VUT v Brně Vox Iuvenalis vyhlašuje konkurz na zpěváky do všech hlasových skupin (soprán, alt, tenor, bas). Zúčastnit se jej můžete 26. nebo 30. září od 16.00 do 17.30 na Fakultě architektury (Poříčí 5, Brno), aula ve druhém patře.

Připravte si jednu písničku (lidovou, populární, muzikál nebo cokoliv, co se vám dobře zpívá), sbormistr Jan Ocetek si vyzkouší váš hlasový rozsah u klavíru a domluvíte se na dalších podrobnostech. V případě, že se vám ani jeden termín nehodí, ozvěte se mu e-mailem: jan.ocetek@tiscalli.cz nebo telefonicky: +420 777 077 577 a domluvíte se individuálně. Další otázky můžete klást také na facebookové stránce sboru.

Vox Iuvenalis je velmi dobrý amatérský sbor, který se věnuje spíš hudbě dvacátého století, ale občas se podívá i dále do historie, jeho vystoupení mívají zajímavou dramaturgii. Členové sboru se velmi intenzivně druží i při mimohudebních aktivitách.

Nejbližší program Voxu Iuvenalis

Sobota 12.10.  Bene Fikce, Brno, Místodržitelský palác
Dobročinný večer divadla Feste na podporu obětem domácího násilí

Pondělí 14.10.  Koncert pro JAMU Brno, JAMU, Komenského náměstí

Sobota  2.11.   Mše za zemřelé, Bazilika Nanebevzetí Panny Marie, Mendlovo náměstí
Provedení vybraných částí Requiem W. A. Mozarta během mše

Sobota 16.11.  Slavnostní koncert k 20. výročí, Dvorana VUT

Foto archiv sboru

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Dále si přečtěte

Smíšený sbor Vox Iuvenalis zahájil včerejším koncertem jubilejní dvacátý rok své existence. Poněkud paradoxně odloženým koncertem z loňska (nekonal se pro zlomení dirigentské nohy Jana Ocetka) a repertoárově netypickou věcí – na programu byla Petite messe solennelle Gioachina Rossiniho. Pro začátek bych všem členům Voxu, vedení i sboru jako instituci popřál všechno nejlepší, zlomený vaz při všech koncertních příležitostech a ještě nejmíň pětkrát tolik. Pojďme se ale podívat na včerejší vystoupení.  více

Koncert k 690. výročí založení baziliky na Starém Brně si zcela správně hleděl téměř výhradně hudebního a duchovního obsahu. Mariánské téma, které ke kostelu patří, bylo naplněno originálním a zároveň funkčním způsobem.  více

Brněnský hudebník, zpěvák, skladatel, producent a frontman skupiny Květy Martin Evžen Kyšperský vymyslel nový projekt. Nazval jej Dula a vydal s ním debutové album Uran. Na magnetofonové kazetě ve sběratelském nákladu pouhých 50 kusů. Kdo však kazetu s kresbou z pozůstalosti Martinovy přítelkyně Alenky Černé nesežene, nemusí zoufat. Dula je k dispozici samozřejmě také digitálně.  více

V Křišťálovém sále Staré radnice pořádalo hudební těleso Ensemble Opera Diversa svůj poslední předprázdninový koncert. Tentokrát však nevystoupili kmenoví hudebníci ansámblu, ale klavíristka Kristýna Znamenáčková, s jejíž energickou a technicky brilantní hrou se posluchači jmenovaného souboru mohli seznámit již na zatím posledním albu tělesa titulovaném prostě Jan Novák, Vol. 3. Náplní úterního koncertu však nebyla tvorba Jana Nováka – Kristýna Znamenáčková představila díla přecházející od impresionistických nálad, přes dravé jazzové rytmy až k vycizelovanému hudebnímu jazyku 60. let. Pojítkem autorů se stala hudebními směry a nápady přetékající Paříž – právě zde se setkali Ježek s Martinů, Mompou a Koechlin.  více

Těsně před vypuknutím koronavirové krize vydala brněnská skupina Plum Dumplings nové album. Na rozdíl od oficiálního debutu L’épitaphe des papillons (2014), nazpívaného francouzsky, skupina tentokrát vsadila na české texty. Hovoříme se zpěvačkou, která si říká Adéla Polka.  více

Brněnský zpěvák, skladatel a klávesista Oldřich Veselý zemřel v lednu 2018. V únoru 2019 se v sále Semilasso konal 10. Brněnský Beatfest, věnovaný jeho památce. A o rok později vyšel na CD pod názvem Malý princ záznam z tohoto koncertu, doplněný několika bonusy.  více

Dvacátého čtvrtého května letošního roku, pět dní před dvaadevadesátými narozeninami, odešla na věčnost paní Anna Kománková – a s ní rovněž velice rozsáhlý zpěvník (nejen) javornických a horňáckých balad, který nosila v hlavě. Kteroukoliv píseň uchovanou v paměti dokázala osobitým, nenapodobitelným způsobem interpretovat. Celý život pečovala o vzácný odkaz, tedy dědictví po předcích – o to zajímavěji, že stovky mnohdy komplikovaných nápěvů a mnoho desítek slok a variant balad si nezapisovala, ale všechny znala zpaměti. I po devadesátce, kdy už jí nesloužilo zdraví a veřejně nevystupovala, zůstávala v kontaktu s Javornickým ženským sborem, který oživila a dlouhá léta vedla. Nikdy se nikam nevnucovala, a přitom z dovedností svých předků hodně uměla: kromě zpěvu (desítek nápěvů z kancionálu a stovek lidových písní) byla výbornou vyšívačkou: Každou součástku kroje, který nosila, si ušila a vyšila vlastnoručně.  více