Sbor Vox Iuvenalis hledá členy

Sbor Vox Iuvenalis hledá členy

Smíšený sbor VUT v Brně Vox Iuvenalis vyhlašuje konkurz na zpěváky do všech hlasových skupin (soprán, alt, tenor, bas). Zúčastnit se jej můžete 26. nebo 30. září od 16.00 do 17.30 na Fakultě architektury (Poříčí 5, Brno), aula ve druhém patře.

Připravte si jednu písničku (lidovou, populární, muzikál nebo cokoliv, co se vám dobře zpívá), sbormistr Jan Ocetek si vyzkouší váš hlasový rozsah u klavíru a domluvíte se na dalších podrobnostech. V případě, že se vám ani jeden termín nehodí, ozvěte se mu e-mailem: jan.ocetek@tiscalli.cz nebo telefonicky: +420 777 077 577 a domluvíte se individuálně. Další otázky můžete klást také na facebookové stránce sboru.

Vox Iuvenalis je velmi dobrý amatérský sbor, který se věnuje spíš hudbě dvacátého století, ale občas se podívá i dále do historie, jeho vystoupení mívají zajímavou dramaturgii. Členové sboru se velmi intenzivně druží i při mimohudebních aktivitách.

Nejbližší program Voxu Iuvenalis

Sobota 12.10.  Bene Fikce, Brno, Místodržitelský palác
Dobročinný večer divadla Feste na podporu obětem domácího násilí

Pondělí 14.10.  Koncert pro JAMU Brno, JAMU, Komenského náměstí

Sobota  2.11.   Mše za zemřelé, Bazilika Nanebevzetí Panny Marie, Mendlovo náměstí
Provedení vybraných částí Requiem W. A. Mozarta během mše

Sobota 16.11.  Slavnostní koncert k 20. výročí, Dvorana VUT

Foto archiv sboru

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Dále si přečtěte

Smíšený sbor Vox Iuvenalis zahájil včerejším koncertem jubilejní dvacátý rok své existence. Poněkud paradoxně odloženým koncertem z loňska (nekonal se pro zlomení dirigentské nohy Jana Ocetka) a repertoárově netypickou věcí – na programu byla Petite messe solennelle Gioachina Rossiniho. Pro začátek bych všem členům Voxu, vedení i sboru jako instituci popřál všechno nejlepší, zlomený vaz při všech koncertních příležitostech a ještě nejmíň pětkrát tolik. Pojďme se ale podívat na včerejší vystoupení.  více

Koncert k 690. výročí založení baziliky na Starém Brně si zcela správně hleděl téměř výhradně hudebního a duchovního obsahu. Mariánské téma, které ke kostelu patří, bylo naplněno originálním a zároveň funkčním způsobem.  více

Propojení, jednota, rozjímání – těmito slovy lze popsat hudební večer v režii Schola Gregoriana Pragensis pod vedením Davida Ebena a varhaníka Tomáše Thona, který se včera uskutečnil v rámci Velikonočního festivalu duchovní hudby v brněnském Kostele sv. Tomáše. Nejen zpěv gregoriánského chorálu, ale také díla skladatele Petra Ebena (1929–2007) na hodinu zvukově a barevně opanovala i oživila chrámový prostor.  více

Koncertem s názvem Ensemble Inégal: Zelenka včera v kostele sv. Janů zahájil 31. ročník Velikonočního festivalu duchovní hudby, tentokrát s přízviskem Terroir. Toto napůl záhadné slovo, které se s oblibou používá v souvislosti s vínem, pochází z latinského označení pro zemi, půdu a nese v sobě souhrn všech vlivů, zejména pak přírodních podmínek konkrétního místa na zde pěstované rostliny. Tento výraz je tedy metonymicky přenesená na program letošního ročníku VFDH, neboť se skládá výhradně z děl tuzemských autorů, čímž doplňuje probíhající Rok české hudbyvíce

Největší doménou Filharmonie Brno je bezesporu pořádání koncertů klasické hudby. Přesto se občas pod její hlavičkou odehraje koncert, který se tomuto okruhu vymyká a naláká i posluchače, kterým je bližší spíše hudba populární, zejména jazzová. Jednou z těchto akcí byl recitál klavíristy Bojana Z, který se odehrál v úterý 19. března v sále Besedního domu.  více

Posledním projektem Komorní opery Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění se stalo uvedení dvou českých jednoaktových oper: V studni Viléma Blodka (1834–1874) a Polapená nevěra Otmara Máchy (1922–2006). Hudební fakulta se při jejich realizaci spojila s Ateliérem divadla a výchovy pro neslyšící Divadelní fakulty JAMU a vznikl projekt, který se snaží hudbu přiblížit právě neslyšícím. Toto spojení se ovšem na prknech Divadla na Orlí neuskutečnilo poprvé. Již dříve zde byly uvedeny inscenace, které fungovaly na podobném principu: například Hudba pro oči (2014) se skladbami Leoše Janáčka a Bohuslava Martinů nebo Pojď se mnou do světa – písně Jiřího Bulise tlumočené do českého znakového jazyka (2020). Nyní recenzovaný projekt měl premiéry 16. a 17. března v Divadle na Orlí.  více

Pro čtvrtý abonentní koncert cyklu Filharmonie doma, který se odehrál 14. března v Besedním domě a nesl označení Mozartiana, zvolila Filharmonie Brno, tentokrát pod vedením česko-japonského dirigenta Chuheie Iwasakiho, čtyři skladby z 18.–20. století. Tato díla dramaturgicky spojuje buď přímo vznik v období klasicismu nebo inspirace hudebními postupy pro toto období typickými. Jako sólistka se v první polovině koncertu představila flétnistka Martina Venc Matušínskávíce

Nejčtenější