Společný křest nových alb Eponine a Rattle Bucket

Společný křest nových alb Eponine a Rattle Bucket

Melodka uvede koncert čtyř brněnských kapel, obohacený o křty alb dvou z nich. Kmotři obou CD budou odhaleni až na místě.

Rockově laděný večer na Melodce spojí mladé brněnské kapely Eponine, Painting Memories, Step to the Crowd s místní stálicí Rattle Bucket, která však vystoupí ve své nové sestavě. Koncert se uskuteční 15. dubna od 19:30 v brněnském klubu Melodka. Prvních třicet platících návštěvníků získá jako dárek nové CD Moments kapely Eponine.

Rattle Bucket se na Melodce představí v novém obsazení. Tato rock – crossoverová kapela pokřtí nové album, z něhož na koncertě zaznějí skladby doplněné i starší tvorbou kapely. Druhým křtěným bude album skupiny Eponine žánrově se hlásící k rock – screamu. Tato formace vzešla z bývalých členů kapel Crash Road a Final Fiction. Album Moments je druhým albem této sestavy. Jako třetí vystoupí kapela  Painting Memories, fungující na brněnské scéně teprve dva roky. Stejně jako Rattle Bucket se kapela hlásí k rock – crossoveru. Mají za sebou vydání prvního alba Piece of Stone a nyní pracují na dalším. Poslední kapelou večera bude Step To The Crowd hrající post-hardcore/metalcore. Tato kapela doposud nahrála CD Stuck.

Eponine, foto archiv kapely

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..


Propojení, jednota, rozjímání – těmito slovy lze popsat hudební večer v režii Schola Gregoriana Pragensis pod vedením Davida Ebena a varhaníka Tomáše Thona, který se včera uskutečnil v rámci Velikonočního festivalu duchovní hudby v brněnském Kostele sv. Tomáše. Nejen zpěv gregoriánského chorálu, ale také díla skladatele Petra Ebena (1929–2007) na hodinu zvukově a barevně opanovala i oživila chrámový prostor.  více

Koncertem s názvem Ensemble Inégal: Zelenka včera v kostele sv. Janů zahájil 31. ročník Velikonočního festivalu duchovní hudby, tentokrát s přízviskem Terroir. Toto napůl záhadné slovo, které se s oblibou používá v souvislosti s vínem, pochází z latinského označení pro zemi, půdu a nese v sobě souhrn všech vlivů, zejména pak přírodních podmínek konkrétního místa na zde pěstované rostliny. Tento výraz je tedy metonymicky přenesená na program letošního ročníku VFDH, neboť se skládá výhradně z děl tuzemských autorů, čímž doplňuje probíhající Rok české hudbyvíce

Největší doménou Filharmonie Brno je bezesporu pořádání koncertů klasické hudby. Přesto se občas pod její hlavičkou odehraje koncert, který se tomuto okruhu vymyká a naláká i posluchače, kterým je bližší spíše hudba populární, zejména jazzová. Jednou z těchto akcí byl recitál klavíristy Bojana Z, který se odehrál v úterý 19. března v sále Besedního domu.  více

Posledním projektem Komorní opery Hudební fakulty Janáčkovy akademie múzických umění se stalo uvedení dvou českých jednoaktových oper: V studni Viléma Blodka (1834–1874) a Polapená nevěra Otmara Máchy (1922–2006). Hudební fakulta se při jejich realizaci spojila s Ateliérem divadla a výchovy pro neslyšící Divadelní fakulty JAMU a vznikl projekt, který se snaží hudbu přiblížit právě neslyšícím. Toto spojení se ovšem na prknech Divadla na Orlí neuskutečnilo poprvé. Již dříve zde byly uvedeny inscenace, které fungovaly na podobném principu: například Hudba pro oči (2014) se skladbami Leoše Janáčka a Bohuslava Martinů nebo Pojď se mnou do světa – písně Jiřího Bulise tlumočené do českého znakového jazyka (2020). Nyní recenzovaný projekt měl premiéry 16. a 17. března v Divadle na Orlí.  více

Pro čtvrtý abonentní koncert cyklu Filharmonie doma, který se odehrál 14. března v Besedním domě a nesl označení Mozartiana, zvolila Filharmonie Brno, tentokrát pod vedením česko-japonského dirigenta Chuheie Iwasakiho, čtyři skladby z 18.–20. století. Tato díla dramaturgicky spojuje buď přímo vznik v období klasicismu nebo inspirace hudebními postupy pro toto období typickými. Jako sólistka se v první polovině koncertu představila flétnistka Martina Venc Matušínskávíce

Nejčtenější