Symposium 2019: Umění, hudba, management

Katedra hudební produkce Janáčkovy akademie múzických umění vyzývá k prezentování realizovaných kulturních projektů formou posterů v rámci konference Symposium: Umění, hudba, management Brno 2019. Projekty je možné přihlásit do 15. února 2019.

Cílem této výzvy je představit odborné i širší veřejnosti projekty orientované na umělecký management, a zároveň tímto způsobem podpořit práci studentů vysokých škol v daných oborech. Dále jde o vytvoření prostoru pro diskuzi, vzájemnou výměnu inovativních myšlenek a zpětnou vazbu mezi studenty i ze strany odborné veřejnosti. Veřejná prezentace přihlášených projektů ve formě posterů se uskuteční ve středu 10. dubna 2019 v Brně (v rámci třetího dne konference).

Symposium proběhne od 8. do 10. dubna 2019.

Projekt jako poster:

Projekty, které mají být prezentovány je třeba jednoduše graficky zpracovat formou posteru (jednoho velkého plakátu). Cílem není prezentovat plakát propagující danou akci, ale vlastní producentskou či produkční aktivitu. Tím každý z účastníků dostane prostor k seznámení ostatních s výsledky své akce (koncertu, představení, kampaně, apod.). Bude mít možnost popsat prostředky a postup, použité k realizaci celé akce. Každá prezentující si přiveze poster na Symposium, kde bude možné ho v rámci posterové sekce vystavit a krátce prezentovat.

Obsahové a formální požadavky posteru:

formát A1

obsahuje stručný název akce / projektu a jméno autora / autorů

práce, e-mail(y), název školy

obsahuje fotografie dokumentující akci / projekt (minimálně 3)

popis projektového cíle a přínosu (abstrakt)

rozpočet (orientační data, formou tabulky)

etapový plán (harmonogram)

další relevantní metody (dobrovolné)

výsledky práce

Podmínky pro prezentující:

Všichni prezentující musí být registrovaní alespoň na třetí den Symposia.

Registrace je (nebo jejich zástupce) zavazuje k účasti na programovém bloku věnovaném posterové sekci. Doporučujeme, aby si prezentující s sebou přinesli veškerou písemnou dokumentaci k projektu.

Projekty je možné přihlásit prostřednictvím přihlašovacího formuláře do 15. února 2019 (včetně).

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Koncert tělesa Brno Contemporary Orchestra v čele s vedoucím a dirigentem Pavlem Šnajdrem uskutečněný ve čtvrtek 18. dubna v netradičních prostorách kavárny Pole Rebelbean nesl podtitul Vyprávění o hudbě, která neumí kalkulovat. Dramaturgicky se večer inspiroval dvěmi literárními díly – My od Jevgenije Zamjatina a Paříž ve dvacátém století od Julese Verna – utopicky líčící budoucnost lidstva, ale i hudby. Kromě orchestru se publiku představili také mezzosopranistka Marie Kopecká-VerhoevenDominique Defontaines a francouzský ansámbl Rés(O)nances věnující se prolínání výtvarného umění s hudbou.  více

Stávající šéfdirigent Filharmonie Brno – Dennis Russell Davies oslavil v úterý 16. dubna osmdesáté narozeniny. U této příležitosti připravila filharmonie koncert s názvem Smetana 200 &Davies 80, na kterém zazněl cyklus symfonických básní Má vlast od Bedřicha Smetany. Ve čtvrtek 18. dubna se tak v Besedním domě symbolicky propojilo Smetanovo a Daviesovo jubileum. Má vlast ovšem nezazněla v tradiční orchestrální verzi, ale v transkripci pro čtyřruční klavír, kterou vytvořil sám autor bezprostředně po dokončení cyklu. Dennise Russella Daviese, který se tentokrát nepředstavil jako dirigent, ale jako klavírista, doplnila jeho životní i umělecká partnerka Maki Namekawa. Celý koncert pak doprovodily vizualizace Cori O’Lana a umělecký přednes Michala Bumbálkavíce

Léta se čtyřkou na konci si v Česku pravidelně připomínáme jako Rok české hudby. Je ale samozřejmé, že výročí nemají pouze čeští skladatelé a jejich díla, ale také skladby autorů zahraničních, nebo takových, u kterých by se dal o zmíněné českosti vést spor. Program s příhodným názvem Rapsodie v modrém 100, složený ze dvou kompozic, které mají v tomto roce své kulaté výročí, s přidáním skladby od letošního jubilanta, provedla ve čtvrtek 11. dubna 2024 v Janáčkově divadle Filharmonie Brno pod vedením Dennise Russella Daviese, který se tentokrát představil také jako klavírní sólista.  více

Neznámý Leoš Janáček a počátky baroka byl název koncertu souboru Musica Florea věnujícího se poučené interpretaci, V roce 1992 ho založil violoncellista a dirigent Marek Štryncl. Od roku 2002 soubor pořádá speciální koncertní řady, v nichž se zaměřuje na prezentaci nově objevených i známých skladeb. A právě večery věnované Janáčkovým drobným liturgickým sborovým skladbám na latinské texty a převážně instrumentálním raně barokním dílům představují koncertní řadu, při které se posluchačům představili sólisté Barbora Kotlánová (soprán), Stanislava Mihalcová (soprán), Daniela Čermáková (alt), Hasan El Dunia (tenor) a Jaromír Nosek (bas).  více

Brněnský Velikonoční festival duchovní hudby vyvrcholil nedělním koncertem v katedrále sv. Petra a Pavla. Napříč letošním 31. ročníkem a také při posledním hudebním večeru zněla díla ryze českých skladatelů. Tentokrát v podání sólistů Pavly Vykopalové (soprán), Jany Hrochové (mezzosoprán), Eduarda Martyniuka (tenor), Jozefa Benciho (bas), varhaníka Petra Kolaře, dále Českého filharmonického sboru Brno pod vedením sbormistra Petra Fialy. Glagolská mše jako prvotřídní záležitost klasické hudby, byla uvedena za doprovodu Filharmonie Brno s milým hostem, dirigentem Tomášem Netopilemvíce

Nejčtenější