Symposium 2019: Umění, hudba, management

Katedra hudební produkce Janáčkovy akademie múzických umění vyzývá k prezentování realizovaných kulturních projektů formou posterů v rámci konference Symposium: Umění, hudba, management Brno 2019. Projekty je možné přihlásit do 15. února 2019.

Cílem této výzvy je představit odborné i širší veřejnosti projekty orientované na umělecký management, a zároveň tímto způsobem podpořit práci studentů vysokých škol v daných oborech. Dále jde o vytvoření prostoru pro diskuzi, vzájemnou výměnu inovativních myšlenek a zpětnou vazbu mezi studenty i ze strany odborné veřejnosti. Veřejná prezentace přihlášených projektů ve formě posterů se uskuteční ve středu 10. dubna 2019 v Brně (v rámci třetího dne konference).

Symposium proběhne od 8. do 10. dubna 2019.

Projekt jako poster:

Projekty, které mají být prezentovány je třeba jednoduše graficky zpracovat formou posteru (jednoho velkého plakátu). Cílem není prezentovat plakát propagující danou akci, ale vlastní producentskou či produkční aktivitu. Tím každý z účastníků dostane prostor k seznámení ostatních s výsledky své akce (koncertu, představení, kampaně, apod.). Bude mít možnost popsat prostředky a postup, použité k realizaci celé akce. Každá prezentující si přiveze poster na Symposium, kde bude možné ho v rámci posterové sekce vystavit a krátce prezentovat.

Obsahové a formální požadavky posteru:

formát A1

obsahuje stručný název akce / projektu a jméno autora / autorů

práce, e-mail(y), název školy

obsahuje fotografie dokumentující akci / projekt (minimálně 3)

popis projektového cíle a přínosu (abstrakt)

rozpočet (orientační data, formou tabulky)

etapový plán (harmonogram)

další relevantní metody (dobrovolné)

výsledky práce

Podmínky pro prezentující:

Všichni prezentující musí být registrovaní alespoň na třetí den Symposia.

Registrace je (nebo jejich zástupce) zavazuje k účasti na programovém bloku věnovaném posterové sekci. Doporučujeme, aby si prezentující s sebou přinesli veškerou písemnou dokumentaci k projektu.

Projekty je možné přihlásit prostřednictvím přihlašovacího formuláře do 15. února 2019 (včetně).

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

V rámci Temných hodinek Velikonočního festivalu duchovní hudby vystoupil včera pod vedením dirigenta Jakuba Kydlíčka Barokní orchestr Pražské konzervatoře. Instrumentalisty doplnila sopranistka Anna Petrtylová, altistka Monika Machovičová, tenorista Marek Žihla a basista David Malát. Zaznělo na český text komponované Oratorium na Velký pátek moravského skladatele a kantora Josefa Schreiera.  více

Série koncertů s názvem Harafica tour 2019 se v úterý 16. dubna přenesla ze slovenské Skalice do Brna. Cimbálová muzika z Uherského Hradiště na něm představila neuvěřitelně pestrou směsici žánrů, hostů a občas i pocitů.  více

Kostel svatého Josefa se včera stal místem soukromých výpovědí skladatele Františka Gregora Emmerta a houslisty Milana Paľy. V pozvolna se stmívajících prostorách chrámu zazněla skladba Ecce Homo, symfonie pro sólové housle.  více

Letošní ročník festivalu JazzfestBrno nabízí nepřeberné množství rozmanitých crossoverů , žánrových směsic a fúzí. V duchu tohoto stylového spektra v rekonstruovaném (akusticky významně vylepšeném) sále Janáčkova divadla nabídl svůj vyhlášený osobitý nadžánrový sound klasik jazz fusion a britský kytarista John McLaughlin se svou formací The 4th Dimension. V Brně se představil vůbec poprvé.  více

Koncert s podtitulem Nova et Vetera zahájil na Květnou neděli 28. ročník Velikonočního festivalu duchovní hudby s tématem Ceremonie/Je dobré slavit Pána. Kromě gregoriánského chorálu svatého týdne v podání tělesa Schola Gregoriana Pragensis, který včerejší koncert zahájil, zazněla světová premiéra skladby So Shall He Descend estonského autora Toiva Tuleva v provedení sopranistky Ivany Rusko, mezzosopranistky Bettiny Schneebeli, tenoristy Jaroslava Březiny, barytonisty Jiřího Hájka, sboristek Anety Bendové Podracké, Jany Vondrů a Pavly Radostové, sboru Ars Brunensis pod vedením sbormistra Dana Kalouska a Filharmonie Brno pod taktovkou šéfdirigenta orchestru Denise Russella Daviese. Dílo vzniklo na objednávku festivalu a přímo na míru katedrále svatého Petra a Pavla.  více