Symposium 2019: Umění, hudba, management

Katedra hudební produkce Janáčkovy akademie múzických umění vyzývá k prezentování realizovaných kulturních projektů formou posterů v rámci konference Symposium: Umění, hudba, management Brno 2019. Projekty je možné přihlásit do 15. února 2019.

Cílem této výzvy je představit odborné i širší veřejnosti projekty orientované na umělecký management, a zároveň tímto způsobem podpořit práci studentů vysokých škol v daných oborech. Dále jde o vytvoření prostoru pro diskuzi, vzájemnou výměnu inovativních myšlenek a zpětnou vazbu mezi studenty i ze strany odborné veřejnosti. Veřejná prezentace přihlášených projektů ve formě posterů se uskuteční ve středu 10. dubna 2019 v Brně (v rámci třetího dne konference).

Symposium proběhne od 8. do 10. dubna 2019.

Projekt jako poster:

Projekty, které mají být prezentovány je třeba jednoduše graficky zpracovat formou posteru (jednoho velkého plakátu). Cílem není prezentovat plakát propagující danou akci, ale vlastní producentskou či produkční aktivitu. Tím každý z účastníků dostane prostor k seznámení ostatních s výsledky své akce (koncertu, představení, kampaně, apod.). Bude mít možnost popsat prostředky a postup, použité k realizaci celé akce. Každá prezentující si přiveze poster na Symposium, kde bude možné ho v rámci posterové sekce vystavit a krátce prezentovat.

Obsahové a formální požadavky posteru:

formát A1

obsahuje stručný název akce / projektu a jméno autora / autorů

práce, e-mail(y), název školy

obsahuje fotografie dokumentující akci / projekt (minimálně 3)

popis projektového cíle a přínosu (abstrakt)

rozpočet (orientační data, formou tabulky)

etapový plán (harmonogram)

další relevantní metody (dobrovolné)

výsledky práce

Podmínky pro prezentující:

Všichni prezentující musí být registrovaní alespoň na třetí den Symposia.

Registrace je (nebo jejich zástupce) zavazuje k účasti na programovém bloku věnovaném posterové sekci. Doporučujeme, aby si prezentující s sebou přinesli veškerou písemnou dokumentaci k projektu.

Projekty je možné přihlásit prostřednictvím přihlašovacího formuláře do 15. února 2019 (včetně).

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Eva Jurčáková pochází z malé vesnice Nozdrovice z Trenčínského kraje na Slovensku. Do Brna poprvé přijela na výletě s gymnáziem a okamžitě si toto město zamilovala. „Cítila jsem tehdy tu atmosféru kavárenského povalečství,“ vzpomíná s úsměvem. Když se o pár let později hlásila na vysokou školu, bylo pro ni Brno jasnou volbou. Po úspěšném studiu psychologie Eva na Moravě zůstala a v současné době vydává své první album s kapelou Evolet, kterou vedle ní tvoří brněnští hudebníci známí z mnoha jiných projektů – Antonín Koutný (kytara), Martin Kyšperský (baskytara) a Jakub Kočička (bicí). Křest alba se koná ve středu 26. června v klubu Mersey.  více

Jedním z největších příslibů 24. ročníku mezinárodního festivalu Concentus Moraviae byl včerejší koncert legendárního ansámblu Borodin Quartet, kterému jedinečný zvuk vtiskla nejen tvrdá píle, ale také spolupráce se skladatelem Dmitrijem Šostakovičem. Tuto osobní a interpretační stopu si těleso dodnes hýčká a postupuje ji každému novému členovi. Program se odehrál v knihovně zámku v Náměšti nad Oslavou, kde v 18. a 19. století sídlil hudbymilovný rod Haugwitzů. Hudba Sergeje Prokofjeva, Josepha Haydna a Dmitrije Šostakoviče tak promlouvala k posluchačům na místě více než důstojném.  více

Nádvoří hradu Špilberk v letních měsících často rozeznívá hudba. Až do září je možné spojit prohlídku hradu také s kulturním zážitkem. Pořadatelé se snažili připravit program napříč žánry, aby si přišel na své opravdu každý. Večer patřil lidovým tónům. Pódium i přes nepříznivé počasí ovládl Vojenský umělecký soubor Ondráš.  více

Dan Vertígo je živel, neřízená střela. Když má zahrát tři soutěžní písně na Portě, nepostřehnete, zda ještě probíhá zvuková zkouška, nebo jestli je svérázná komunikace se zvukařem a diváky součástí sofistikované performance pro porotu. Ošlehán zkušenostmi z pouličního hraní z Brna, Prahy i odjinud, vydal nyní Dan své druhé album. Čistě autorské, pestré, postavené na vlastních hudebních, cestovatelských a pozorovatelských zážitcích. Ale především – v dobrém slova smyslu – ukázněnější, než by člověk, který měl s tímto brněnským písničkářem spíše letmé kontakty, čekal.  více

Poslední premiéra sezóny brněnské opery nezvykle spojila dvě díla. V Janáčkově divadle byla uvedena surrealistická opera Tři fragmenty z Juliette Bohuslava Martinů vedle operního dílka Lidský hlas Francise Poulenca. Komponovaný večer včera v režii a scénografickém řešení Davida Radoka propojil dva až absurdní světy. A spojení to bylo vskutku pozoruhodné dramaturgicky, vizuálně ale též interpretačně.  více