TIC Brno obsazuje pozici Marketingový manažer Brna – města hudby

TIC Brno hledá kolegu/kolegyni na novou pozici Marketingový manažer/ manažerka pro projekty Brno – město hudby a Janáčkovo Brno.

Hlavní náplní práce manažera/ manažerky bude realizace aktivit s cílem dlouhodobé podpory značky Brno – město hudby a Janáčkovo Brno. Mezi dlouhodobé cíle pozice bude patřit budování image destinace jako významného hudebního centra a místa spojeného s osobností Leoše Janáčka.

Náplň práce:

    • koordinuje a zajišťuje komplexní marketingovou agendu ke svěřeným projektům včetně produkce a administrativy;
    • navrhuje a zajišťuje propagaci na úrovni regionální, celostátní a zahraniční;
    • je zodpovědný za implementaci strategie značky Brno – město hudby UNESCO a Janáčkovo Brno a podílí se na jejich rozvoji;
    • zajišťuje propagaci členství jako součást marketingu města Brna,  TIC Brno a dalších brněnských institucí ve spolupráci s nimi;
    • koordinuje a zajišťuje aktivity spojené s propagací osobnosti Leoše Janáčka a jeho souvislost s Brnem (včetně propagace během festivalu Janáček Brno);
    • spoluvytváří textové, grafické a vizuální podklady pro kampaně a propagační materiály;
    • aktivně ve spolupráci s TIC Brno komunikuje s médii – regionálními, celostátními a zahraničními, lifestylového, zpravodajského i odborného charakteru;
    • je součástí marketingového týmu TIC Brno a úzce spolupracuje s hlavním koordinátorem projektu Brno, město hudby UNESCO a projektu Janáčkovo Brno.

Požadavky:

      • výborné komunikační dovednosti (slovem i písmem), schopnost vést jednání
      • výborné organizační schopnosti
      • zkušenosti v oblasti produkce, marketingu a projektového řízení
      • orientace v kultuře, zejména v oblasti hudby, vztah k Brnu výhodou
      • orientace na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost
      • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
      • snášenlivost vůči administrativě a stresu

Přihlášky je nutné podat do 1. 3. 2020 do 9:00 emailem nebo osobně na podatelnu (pokud budete posílat poštou, tak v pátek 27. 2. 2020). Přihláška musí obsahovat:

      1. Profesní životopis
      2. Motivační dopis
      3. A) Návrh akčního plánu pro rok 2020 (vyjděte prosím z Plánu činnosti  TIC Brno 2020, případně z dalších doporučených dokumentů).

B) Návrh marketingové komunikace publikace #Brno město hudby. Jedná se o tištěného průvodce, který je nyní volně k dispozici na informačních centrech v Brně a popisuje historii, současnost i možnou budoucnost hudby v moravské metropoli v celkem v devíti kapitolách: vážná hudba; opera; opereta, muzikál; jazz; folklor; trampská hudba, folk, country; rock, metal, pop; underground, alternativa, punk; elektronická hudba. Kapitoly se věnují vývoji žánrů, jejich osobnostem a místům, která jsou s nimi spjatá. Marketingová kampaň by měla brát zřetel na distribuci nákladu v počtu 35.000 kusů pro rozšíření do cílové skupiny: široká kulturní veřejnost v Brně se zájmem o hudební kulturu.

C) Návrh aktivit ve veřejném prostoru pro posílení sounáležitosti města Brna s Mezinárodním operním a hudebním festivalem Janáček Brno v době těsně před a během jeho konání.

Více informací najdete zde, v případě dotazů kontaktujte Beatu Bartošovou: bartosova@ticbrno.cz

 

Radnická ulice/ foto archiv TIC Brno

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Brněnská rocková skupina Kulturní úderka v čele se zpěvákem a kytaristou Štěpánem Dokoupilem tentokrát své fanoušky nenechala čekat příliš dlouho. Zatímco mezi jejím prvním a druhým albem byla patnáctiletá pauza, novinka Black Metall vyšla necelé dva roky po předchozím albu Sarajevská Katarzija. S názvem nového alba je třeba zacházet opatrně. S black metalem coby hudebním žánrem totiž Úderka nic společného neměla a nemá. Stále máme co do činění nikoli s metalem, ale s poměrně syrovým rockem, který ovšem v některých momentech příjemně zjemňují klávesy Omera Blentiče, případně trubka hostujícího Jana Kozelka.  více

Kulturní život se pokusil v nerovném boji s virovým přízrakem a vládními nařízeními přesunout do sterilního a „životu bezpečného“ prostředí sociálních sítí. Hudební instituce se v nejtemnějších měsících předháněly v uvádění záznamů památných koncertů a významné operní domy vysílaly do světa divácky nejúspěšnější představení.  více

Brněnský hudebník, zpěvák, skladatel, producent a frontman skupiny Květy Martin Evžen Kyšperský vymyslel nový projekt. Nazval jej Dula a vydal s ním debutové album Uran. Na magnetofonové kazetě ve sběratelském nákladu pouhých 50 kusů. Kdo však kazetu s kresbou z pozůstalosti Martinovy přítelkyně Alenky Černé nesežene, nemusí zoufat. Dula je k dispozici samozřejmě také digitálně.  více

V Křišťálovém sále Staré radnice pořádalo hudební těleso Ensemble Opera Diversa svůj poslední předprázdninový koncert. Tentokrát však nevystoupili kmenoví hudebníci ansámblu, ale klavíristka Kristýna Znamenáčková, s jejíž energickou a technicky brilantní hrou se posluchači jmenovaného souboru mohli seznámit již na zatím posledním albu tělesa titulovaném prostě Jan Novák, Vol. 3. Náplní úterního koncertu však nebyla tvorba Jana Nováka – Kristýna Znamenáčková představila díla přecházející od impresionistických nálad, přes dravé jazzové rytmy až k vycizelovanému hudebnímu jazyku 60. let. Pojítkem autorů se stala hudebními směry a nápady přetékající Paříž – právě zde se setkali Ježek s Martinů, Mompou a Koechlin.  více

Těsně před vypuknutím koronavirové krize vydala brněnská skupina Plum Dumplings nové album. Na rozdíl od oficiálního debutu L’épitaphe des papillons (2014), nazpívaného francouzsky, skupina tentokrát vsadila na české texty. Hovoříme se zpěvačkou, která si říká Adéla Polka.  více