TIC Brno obsazuje pozici Marketingový manažer Brna – města hudby

TIC Brno hledá kolegu/kolegyni na novou pozici Marketingový manažer/ manažerka pro projekty Brno – město hudby a Janáčkovo Brno.

Hlavní náplní práce manažera/ manažerky bude realizace aktivit s cílem dlouhodobé podpory značky Brno – město hudby a Janáčkovo Brno. Mezi dlouhodobé cíle pozice bude patřit budování image destinace jako významného hudebního centra a místa spojeného s osobností Leoše Janáčka.

Náplň práce:

    • koordinuje a zajišťuje komplexní marketingovou agendu ke svěřeným projektům včetně produkce a administrativy;
    • navrhuje a zajišťuje propagaci na úrovni regionální, celostátní a zahraniční;
    • je zodpovědný za implementaci strategie značky Brno – město hudby UNESCO a Janáčkovo Brno a podílí se na jejich rozvoji;
    • zajišťuje propagaci členství jako součást marketingu města Brna,  TIC Brno a dalších brněnských institucí ve spolupráci s nimi;
    • koordinuje a zajišťuje aktivity spojené s propagací osobnosti Leoše Janáčka a jeho souvislost s Brnem (včetně propagace během festivalu Janáček Brno);
    • spoluvytváří textové, grafické a vizuální podklady pro kampaně a propagační materiály;
    • aktivně ve spolupráci s TIC Brno komunikuje s médii – regionálními, celostátními a zahraničními, lifestylového, zpravodajského i odborného charakteru;
    • je součástí marketingového týmu TIC Brno a úzce spolupracuje s hlavním koordinátorem projektu Brno, město hudby UNESCO a projektu Janáčkovo Brno.

Požadavky:

      • výborné komunikační dovednosti (slovem i písmem), schopnost vést jednání
      • výborné organizační schopnosti
      • zkušenosti v oblasti produkce, marketingu a projektového řízení
      • orientace v kultuře, zejména v oblasti hudby, vztah k Brnu výhodou
      • orientace na výsledek, aktivní přístup k práci a samostatnost
      • znalost anglického jazyka na komunikační úrovni
      • snášenlivost vůči administrativě a stresu

Přihlášky je nutné podat do 1. 3. 2020 do 9:00 emailem nebo osobně na podatelnu (pokud budete posílat poštou, tak v pátek 27. 2. 2020). Přihláška musí obsahovat:

      1. Profesní životopis
      2. Motivační dopis
      3. A) Návrh akčního plánu pro rok 2020 (vyjděte prosím z Plánu činnosti  TIC Brno 2020, případně z dalších doporučených dokumentů).

B) Návrh marketingové komunikace publikace #Brno město hudby. Jedná se o tištěného průvodce, který je nyní volně k dispozici na informačních centrech v Brně a popisuje historii, současnost i možnou budoucnost hudby v moravské metropoli v celkem v devíti kapitolách: vážná hudba; opera; opereta, muzikál; jazz; folklor; trampská hudba, folk, country; rock, metal, pop; underground, alternativa, punk; elektronická hudba. Kapitoly se věnují vývoji žánrů, jejich osobnostem a místům, která jsou s nimi spjatá. Marketingová kampaň by měla brát zřetel na distribuci nákladu v počtu 35.000 kusů pro rozšíření do cílové skupiny: široká kulturní veřejnost v Brně se zájmem o hudební kulturu.

C) Návrh aktivit ve veřejném prostoru pro posílení sounáležitosti města Brna s Mezinárodním operním a hudebním festivalem Janáček Brno v době těsně před a během jeho konání.

Více informací najdete zde, v případě dotazů kontaktujte Beatu Bartošovou: bartosova@ticbrno.cz

 

Radnická ulice/ foto archiv TIC Brno

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Folklorní redakce Českého rozhlasu Brno se rozhodla, že během izolace, která postihla téměř celý svět nechce zahálet. Kromě „bytového“ vysíláni odehrávajícího se přímo u redaktorů doma, zveřejnila také jednu výzvu. Posluchači nyní mohou do redakce zasílat své hudební nahrávky, které následně zazní v rozhlasovém éteru.  více

První díl ze seriálu Průvodce Brno – město hudby UNESCO nese podtitul Velké hlasy a patří brněnské opeře.   více

Představujeme vám nového hudebního Průvodce. Brno získalo téměř před třemi lety prestižní titul Město hudby UNESCO, čímž se zařadilo mezi 46 stejně zaměřených měst z celého světa. Na otázku proč a čím je jeho hudební scéna tak vyjímečná vám možná odpoví jednotlivé díly následujícího seriálu. Autorem celkem devíti kapitol mapujících brněnskou hudební scénu je Boris Klepal. O grafické zpracování a sazbu tištěného průvodce se postarala Barbara Zemčík. Koláže jsou dílem yvanse, anglický překlad realizoval Don Sparling. Od zítřejšího dne najdete na tomto místě pravidelně každý čtvrtek jednu z kapitol Průvodce. Tištěná verze bude v lepších časech zdarma k vyzvednutí v informačním centru TIC Brnovíce

Trumpetista Jiří Kotača stojí v čele mladého, ale velmi zajímavého a zdravě ambiciózního big bandu Cotatcha Orchestra. Zatímco brněnský orchestr na své první album teprve čeká, nedávno Kotača vydal CD se svým komornějším tělesem, s mezinárodním Alf Carlsson/Jiří Kotača Quartetem. Album se jmenuje Journeysvíce

V souvislosti s dopady mimořádných opatření kvůli viru Covid-19 na aktéry kulturních a kreativních odvětví v Brně, vedení města Brna a Odbor kultury MMB intenzivně pracují na souboru opatření pro zmírnění těchto dopadů. Zároveň v této věci probíhá komunikace na všech úrovních veřejné správy, především pak ve spolupráci s Institutem umění - Divadelním ústavem, který mapuje situaci na celostátní úrovni. Do 22. března 2020 můžete prostřednictvím online dotazníku (odkaz najdete v článku) pomoci zhodnotit aktuální situaci, na základě výsledků budou podniknuty další kroky.  více