Kapela Poletíme? chystá živou nahrávku největších hitů s názvem Best of do gramofonu

Kapela Poletíme? chystá živou nahrávku největších hitů s názvem Best of do gramofonu

Kapela Poletíme? se vrací do brněnského klubu Fléda při příležitosti nahrávání nové desky. Album BEST OF DO GRAMOFONU bude mapovat největší hity za patnáct let existence skupiny. Fanoušci tak dostanou ve dvou koncertních dnech jedinečnou šanci být součástí živé nahrávky.

Brněnská formace Poletíme? v čele se zpěvákem a textařem Rudolfem Brančovským hraje podle svých slov „original banjo punk future jazz kántry v turbošansonovém duchu“. Pyšní se širokou paletou hudebních nástrojů od banja přes saxofon až po housle.

Po patnácti letech přichází čas na best of album a fanoušci budou mít možnost být jeho součástí. Ve dvou večerech 15. a 16. února zazní na Flédě ty největší hity a zároveň proběhne také nahrávání alba BEST OF DO GRAMOFONU. V pořadí šestá nahrávka vzniká po čtyřech letech od vydání té poslední a přinese průřez hudební tvorbou kapely. Při druhém koncertu bude přítomná také Česká Televize, která celý koncert zaznamená. Koncerty jsou ohlášeny na 15. a 16. února 2023 od 20:30 v klubu Fléda.

„Natočit s Poletíme? koncert bylo v plánu roky. Jsem rád, že k tomu dochází až teď po patnácti letech existence. Písničky během let získaly ráznější aranžmá i tempa. Síla naší kapely jsou koncerty. Věřím, že se takto podaří zachytit atmosféru, která bývá především na Flédě výjimečná,” uzavírá Brančovský.

Se svými spoluhráči se Rudolf Brančovský poznal v evangelickém sboru, kde v roce 2007 založili čtyřčlennou kapelu. O rok později vydali debutové album Jednoduché písničky o složitém životě (2008). Po vydání nahrávky Turbošansón (2014) se ke kapele přidal Vít Kraváček (basa) a Josef Zámečník (banjo). V roce 2016 odjeli společné turné s kapelou Wohnout a rok poté také s Divokým Billem. Nejnovější deska Chce to hit! vyšla v roce 2018 už v osmičlenném složení, ve němž hrají dodnes.

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Také Filharmonie Brno v čele se šéfdirigentem Dennisem Russellem Daviesem se letos přidává k oslavám Roku české hudby. V Janáčkově divadle se včera uskutečnil koncert věnovaný vokálně-instrumentálním dílům dvou exilových skladatelů rozdílných epoch – Antonína Rejchy (1770–1836) a Jana Nováka (1921–1984). V rámci večera se představili Český filharmonický sbor Brno pod vedením sbormistra Petra FialyMartina Janková (soprán), Pavla Vykopalová (mezzosoprán), Aleš Briscein (tenor) a Jiří Brückler (bas).  více

Pondělním koncertem Africa calls Europe byl v sále Konventu Milosrdných bratří zahájen XXI. ročník cyklu Barbara Maria Willi uvádí... Jak název večera napovídá, divákům bylo předvedeno propojení evropských a (nejen) afrických vlivů. O tento zajímavý dramaturgický počin se postaralo londýnské flétnové kvarteto i Flautisti ve složení Jitka KonečnáDoris KitzmantelIlona Veselovská a Monika Wimberger Devátá, ke kterému se v několika skladbách připojil perkusionista Jakub Kupčík. V první polovině večera nejdříve zazněla díla z renesanční a barokní epochy, ve druhé pak kompozice soudobých autorů.  více

Roky končící číslicí čtyři mají pro českou hudbu zásadní význam – kromě předních představitelů klasické hudby, ze kterých lze jmenovat Leoše Janáčka, Josefa Suka či Antonína Dvořáka, slaví svá jubilea také zásadní autoři české nonartificiální hudby jako například Jiří Šlitr či Karel Kryl. Tím nejzásadnějším výročím, které však letošek připadá, je bezesporu 200 let od narození zakladatele moderní české hudby Bedřicha Smetany. Národní divadlo Brno se tedy oslavy spojené s Rokem české hudby rozhodlo v projektu Smetana200 zahájit uvedením nové inscenace Smetanova Dalibora v koprodukci s Welsh National Opera. Představení režíroval David Pountney, jehož práce může být brněnským milovníkům opery známa například z inscenace Z mrtvého domu, která se uskutečnila v rámci festivalu Janáček Brno 2018. O hudební nastudování Dalibora se postaral Tomáš Hanus, který provedení při premiérovém uvedení v pátek 2. února rovněž řídil. Scénu navrhl Robert Innes Hopkins, kostýmy připravila Marie-Jeanne Lecca a světelného designu se ujal Fabrice Kebour. Postavy Smetanovy opery ztvárnili Tomasz Konieczny (Vladislav, král český), Peter Berger (Dalibor z Kozojed), Csilla Boross (Milada), Daniel Kfelíř (velitel stráže Budivoj), David Szendiuch (žalářník Beneš), Ondřej Koplík (Vítek), Jana Šrejma Kačírková (Jitka) a Petr Karas (soudce).  více

Podívat se na jednu z brněnských ikon nezvyklou optikou se snaží nová hudební inscenace Cabaret Janáček. Hudebního génia a inovátora v žánrově neobvyklém projektu propojili arthub Tamuza a Cabaret des Pechés, na jehož komorním jevišti se před diváky u stolků odehrál hodinový průřez Janáčkovým životem s nejznámějšími úryvky z jeho děl. A to vše za se děje za asistence mima, tří pěvců (lyrický a dramatický soprán s barytonem) s pianistkou a vše je navrch hned natřikrát alternováno.  více

Jako romantický muzikál podle bestselleru Johanny Spyri inzeruje Městské divadlo Brno svoji poslední novinku Heidi. Česká premiéra známého „příběhu děvčátka z hor“ ale dopadla všelijak. Nová hudební inscenace je totiž už ve svém originálním muzikálovém zpracování barvotiskovým kýčem, z jehož přeslazené schematičnosti málem až rozbolí zuby. Lineární režie Stanislava Moši tyto sladkobolné valéry v hudebním díle dvou německojazyčných autorů, skladatele a textaře Michaela Schanzeho a scenáristy Hanse Dietera Schreeba, při jeho prvním tuzemském uvedení ještě podtrhla.  více

Nejčtenější