Národní divadlo Brno vypisuje dva konkurzy. Hledá tanečníky i nové tváře kampaně

11. duben 2016, 4:00

Národní divadlo Brno vypisuje dva konkurzy. Hledá tanečníky i nové tváře kampaně

Národní divadlo Brno hledá mezi diváky nové tváře pro kampaň na příští sezónu, která představí celkem 16 nových inscenací. Soubor Janáčkovy opery vypisuje konkurz na pohybově-taneční role do operní inscenace Káťa Kabanová v režii Roberta Carsena.

Pro obsazení pohybově-taneční role pro inscenaci Káťa Kabanová od Leoše Janáčka hledá divadlo vhodné kandidáty ve věku 18 - 35 let s delšími vlasy a tanečními zkušenostmi. Inscenace bude mít premiéru v rámci Mezinárodního festivalu Janáček Brno 2016. Konkurz proběhne 21. května 2016 od 15.30 hodin ve velkém baletním sále Národního divadla Brno. Své životopisy společně s fotografií (portrét+celá postava) zasílejte na email: biravska@ndbrno.cz.

Dále Národní divadlo Brno vyhlašuje casting na novou kampaň, která představí nejen inscenace nadcházející sezóny, ale také samotné diváky. Do kampaně se může zapojit každý z diváků NdB prostřednictvím castingu, který se uskuteční ve čtvrtek 28. dubna od 14:00 do 20:00 2016 ve foyer divadla Reduta. Pokud se na casting 28. dubna zájemci dostavit nemohou, nejpozději do 30. dubna zašlou svoji fotografii na adresu casting@ndbrno.cz.

Ředitel NdB Martin Glaser se k nově vznikající kampani vyjádřil následovně: „Máme zájem poznat své diváky a poděkovat jim za jejich přízeň. Kampaní chceme zdůraznit, že naše snaha a práce by bez nich neměla smysl. Neméně důležité je pro nás i vyslání signálu, že NdB je otevřenou kulturní institucí, jež je určená všem.“

Janáčkovo divadlo/ Foto archiv

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..




Podzimní sérii koncertů z cyklu Barbara Maria Willi uvádí zahájil sólový recitál německé hráčky na klávesové nástroje Christine Schornsheim. Při bezmála dvouhodinového koncertu interpretka v konventu Milosrdných bratří představila výběr z klavírních skladeb klasicistních skladatelů, které provedla na kopii historického kladívkového klavíru – nástroji podobnému tomu, na kterém jmenovaní skladatelé pravděpodobně komponovali.  více

Muzikál nemusí být vždy jen pocukrovaným pozlátkem, mazlivým hudebním vyprávěním zamotaným do přeslazeného konce. Městské divadlo Brno v české premiéře uvedlo broadwayský muzikál Drahý Evane Hansene. Navzdory komickým situacím diváka čeká téměř tragická story ze střední školy roubovaná na komorní hudební příběh. Tento celek nápaditě otevírá drsná témata jako je úzkost, osamocenost, deprese či dokonce sebevražda. Je tedy logické, že dílo s tklivou hudbou a psychologizujícími písňovými texty Benje Paseka a Justina Paula a vynalézavým libretem Stevena Levensona je dnes již takřka kultovním a že budí nadšení. Nyní se tedy lze navrch těšit z tohoto importu také do Brna.  více

Chrámový koncert, který se odehrál v pondělí 23. září v kostele sv. Augustina na Kraví hoře, prezentoval dramaturgickou linii večerů soudobé duchovní hudby tělesa Ensemble Opera Diversa s dirigentkou Gabrielou Tardonovou a smíšeného sboru Ensemble Versus se sbormistrem Patrikem Buchtou. Při podobných příležitostech je hudba – velice často v podobě světových či tuzemských premiér – provozována v brněnských kostelech, jež pokaždé nabízí odlišnou akustickou, ale i architektonickou rovinu. Nejinak tomu bylo i při recenzovaném koncertu, který v přímém přenosu vysílalo Radio Proglas. Zazněla díla tří českých skladatelů, na jejichž provedení se podíleli sopranistka Tereza Zimková, tenorista Stanislav Předota, trumpetista Josef Zimka a varhaník Martin Jakubíčekvíce

Jednou z nejočekávanějších hvězd letošního ročníku festivalu JazzFestBrno byl bezesporu americký kytarista Al Di Meola se svým projektem The Electric Years. Kytarový matador vystoupil v brněnském Sono centru v úterý 17. září při turné, ve kterém se – jak už z názvu projektu vyplývá - vrací především k sérii jazz-rockových nahrávek z druhé poloviny 70. let minulého století.  více

Již 69. sezonu zahájila v neděli 15. září v Janáčkově divadle Filharmonie Brno pod taktovkou jejího šéfdirigenta Dennise Russella Daviese. Divákům nabídla skladby Bedřicha Smetany a Antona Brucknera, kteří by tento rok oslavili dvousté narozeniny. Oproti avizovanému programu byl ovšem nedělní večer zkrácen o symfonickou báseň Hakon Jarl, neboť vydatné deště a s nimi spojené záplavy se nevyhnuly ani brněnskému okolí. Několik muzikantů se nemohlo do Brna na koncert bezpečně dostat. Jednou z nich byla i harfistka Ivana Švestková, jejíž part ve zmíněné symfonické básni velice náročný, nebylo možné takto narychlo sehnat náhradu.  více

Nejčtenější