Národní divadlo Brno vypisuje dva konkurzy. Hledá tanečníky i nové tváře kampaně

11. duben 2016, 4:00

Národní divadlo Brno vypisuje dva konkurzy. Hledá tanečníky i nové tváře kampaně

Národní divadlo Brno hledá mezi diváky nové tváře pro kampaň na příští sezónu, která představí celkem 16 nových inscenací. Soubor Janáčkovy opery vypisuje konkurz na pohybově-taneční role do operní inscenace Káťa Kabanová v režii Roberta Carsena.

Pro obsazení pohybově-taneční role pro inscenaci Káťa Kabanová od Leoše Janáčka hledá divadlo vhodné kandidáty ve věku 18 - 35 let s delšími vlasy a tanečními zkušenostmi. Inscenace bude mít premiéru v rámci Mezinárodního festivalu Janáček Brno 2016. Konkurz proběhne 21. května 2016 od 15.30 hodin ve velkém baletním sále Národního divadla Brno. Své životopisy společně s fotografií (portrét+celá postava) zasílejte na email: biravska@ndbrno.cz.

Dále Národní divadlo Brno vyhlašuje casting na novou kampaň, která představí nejen inscenace nadcházející sezóny, ale také samotné diváky. Do kampaně se může zapojit každý z diváků NdB prostřednictvím castingu, který se uskuteční ve čtvrtek 28. dubna od 14:00 do 20:00 2016 ve foyer divadla Reduta. Pokud se na casting 28. dubna zájemci dostavit nemohou, nejpozději do 30. dubna zašlou svoji fotografii na adresu casting@ndbrno.cz.

Ředitel NdB Martin Glaser se k nově vznikající kampani vyjádřil následovně: „Máme zájem poznat své diváky a poděkovat jim za jejich přízeň. Kampaní chceme zdůraznit, že naše snaha a práce by bez nich neměla smysl. Neméně důležité je pro nás i vyslání signálu, že NdB je otevřenou kulturní institucí, jež je určená všem.“

Janáčkovo divadlo/ Foto archiv

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..




Pro včerejší zahajovací koncert jubilejního 20. ročníku Festivalu Špilberk zvolila Filharmonie Brno dramaturgii sestávající z osvědčených i méně známých kusů. Podtitul Romantický karneval celý večer ponořil do karnevalového duchu, spjatého s oslavami před začátkem masopustu. Program si tedy vytyčil za cíl charakterizovat právě období veselí, oslav a masek skladbami, které svou náladou vypovídají o této periodě v roce. Téměř zaplněné nádvoří tak mělo příležitost vychutnat si nenáročný a líbivý program, který se také svou nižší teplotou snáze přiblížil onomu chladnému masopustní období.  více

Brno jako město hudby zapsané v UNESCO, má za sebou čtyři festivalové dny plné hudby a tance. Na celkem dvaadvaceti hudebních stanovištích probíhaly desítky koncertů a vystoupení se stovkami účinkujících. Hudba v ulicích zněla na každém rohu, nejvíce pozornosti však letos poutaly čtyři pokoje od výtvarnice Kateřiny Šedé, ve kterých se střídali umělci různých žánrů i národností. Lákadlem byly také vystoupení britských Motionhouse a No Fit State Circus, kteří opakovaně uhranuli náměstí Svobody svými akrobatickými kousky a dechberoucím představením. Nově vznikly také dvě velké scény – Dominik stage na Dominikánském náměstí a Django stage na Malinovského náměstí. Tady se vystřídali umělci jako Jana Kirschner, Monika Bagárová, minus123minut nebo Jan P. Muchow & The Antagonists. Již tradičně festival doprovázel zvuk flašinetářů, kteří se v Brně sešli v rámci svého 10. Mezinárodního setkání. Letos premiérově vystoupili na Maratonu hudby Brno také umělci partnerských měst hudby UNESCO. Zpěvačka a multiinstrumentalistka Tinatin Tsereteli (Hannover) a houslista Nicola Manzan (Bologna). Atmosféru celého festivalu zachycuje video, které najdete níže.

Folkové prázdniny v Náměšti nad Oslavou jsou výjimečný festival. Dramaturgií, strukturou, atmosférou. Každý ročník má své téma, každý večer má své téma, a dokonce i některá jednotlivá vystoupení mají svá témata. Dlouholetému dramaturgovi festivalu Michalu Schmidtovi se i letos podařilo skvěle vyvážit české premiéry a skutečně mimořádné projekty s návraty a jistotami. Letošní téma Folkových prázdnin bylo O duši, ale tato týdenní přehlídka má duši každý rok.  více

Po téměř magickém zjevení v podobě CD Moravské hlasy - Jihomoravský kraj, které vyšlo před dvěma lety, jsme se konečně dočkali jeho pokračování. Autor tohoto odvážného počinu Jiří Plocek se v něm vydal dále, severně česko - slovenským pomezím až do kraje Zlínského.  více

Monumentální dílo Saul od Georga Friedricha Händela se v české premiéře dočkalo také scénického zpracování. Na závěr Hudebního festivalu Znojmo (po lednovém koncertním provedení v Brně a v Praze) jej nyní nastudoval soubor Czech Ensemble Baroque v čele s předními pěveckými osobnostmi působícími na české i zahraniční scéně.   více