Hardcorová legenda Lvmen představí nové album v klubu Fléda

Hardcorová legenda Lvmen představí nové album v klubu Fléda

Po sedmileté přestávce se na koncertní pódia vrací kultovní skupina Lvmen s novým albem Mitgefangen – Mitgehangen. Koncert zahájí sludge-metaloví Nikander, součástí večera bude také filmová projekce.

Kapela Lvmen poprvé vystoupila naživo v roce 1995 v legendárním pražském squatu Ladronka a ovlivnila celou generaci hardcorové a punkové muziky po roce 2000. Před čtyřmi lety byla její činnost přerušena tragickou smrtí kytaristy, basáka a zpěváka Dády. Nyní skupina přichází s novým, v pořadí pátým albem s názvem Mitgefangen - Mitgehangen.  Album vznikalo pod producentským dohledem Daniela Šatry (L'Point) ve staronové sestavě Hvsar (klávesy, samply, zpěv), Mirda (kytara), Melnick (bicí), Kanaďan Tyson Cosby (kytara, baskytara) a Franta „Profesor Ikebara“ Klimt (baskytara). Podílela se na něm řada spřátelených hudebníků: Banán (Kovadlina), Tomáš Mládek (Repelent SS, Damage Done Records), Václav Havelka (Please the Trees), Ivan (Flowers For Whores), Marquet (Nano) a bývalí členové Lvmen Tomis a Čenda. Stejně jako všechna předchozí, i toto album vychází u vydavatelství Day After Records. Koncert kapely úzce svázané s filmem bude jako vždy doprovázet filmová projekce.

Koncert je ohlášen na 11. června 2017 od 18:00 v klubu Fléda.

Lvmen/ foto archiv skupiny

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Vynikající moravský cimbalista Dalibor Štrunc (1966) vyšel z folklorního prostředí na Valašsku a po absolutoriu brněnské konzervatoře prošel celou řadou muzikantských angažmá – od klasické hudby přes folklor až po dlouholeté členství ve skupině Javory Hany a Petra Ulrychových. Je tomu už neuvěřitelných pětadvacet let, co zformoval skupinu s názvem Cimbal Classic, v níž začal postupně uplatňovat své autorské představy nejen muzikantské, ale i písničkářské. Cimbal Classic se od té doby stal stálicí naší folkové scény a svébytným pojmem. Letos své výročí oslaví novým CD a řadou koncertů.  více

Pondělní koncert dvaadvacátého ročníku mezinárodního hudebního festivalu třinácti měst Concentus Moraviae na nádvoří boskovického zámku představil tradiční portugalskou písňovou formu – fado. Festivalové téma La voce - Hlas se tak inspirovalo jedinečným, osobitým hudebním stylem, který si vystačí s úsporným hudebním doprovodem; prezentuje totiž silně emotivní, takřka fyzický prožitek sdělitelný i přes jazykovou bariéru. Tak jej prezentovala čtveřice zpěváků a hudebníků, kteří se v tuzemsku představili vůbec poprvé.  více

Brněnské kolo, tedy nová hudební komedie z produkce Městského divadla Brno, se přikutálelo do Biskupského dvora. Titul je dalším autorským příspěvkem v sérii zdejších open air představení, které využívají magické kulisy komplexu historických budov s katedrálou v pozadí. Zábavná šaráda spojuje historická fakta i místní legendy s muzikou a s fantaskní pohádkovou story. A jak už tak tak u podobných inscenací bývá, někdy je výsledek zábavnější a jindy méně.  více

Přívětivý malý amfiteátr na nádvoří radnice v Ivančicích se stal dějištěm jednoho z koncertů dvaadvacátého ročníku mezinárodního hudebního festivalu třinácti měst Concentus Moraviae. Tradiční hostitelské město festivalu s jeho letošním tématem La voce - Hlas nabídlo publiku unikátní srovnání Janáčkova kompozičního pojetí horňáckých písňových motivů uvedených ve sbírce Moravská lidová poezie v písních s autentickou interpretací tradiční horňácké lidové muziky.  více

Že je Iva Bittová technicky dokonalejší, všestrannější i výrazově zajímavější zpěvačka než letošní držitelka hned několika Andělů Lenny (nic proti ní), beru jako nezpochybnitelný fakt. Přesto nové album skupiny Čikori, dlouho očekávané, vycizelované a ještě barevnější, než si kdo troufal odhadovat, nezískalo žádnou výroční cenu, a dokonce se neobjevilo ani v žánrových nominacích. Příčiny jsou minimálně dvě. Jednak album At Home vyšlo na samém konci roku 2016, a tedy se nikoli de iure (tedy vzhledem k Andělům a jiným cenám), nýbrž de facto se jedná o desku roku 2017. Skupina ostatně jednu z jejích oficiálních veřejných prezentací naplánovala na červnový festival Respect do Prahy. Druhým důvodem je pak neuchopitelnost alba. Iva Bittová a Čikori sice nahráli posluchačsky překvapivě přístupnou nahrávku, která je však na žánrové ceny příliš nadžánrová a na ceny mainstreamové bohužel stále příliš alternativní (což není ovšem chyba muzikantů, ale hodnotitelů).    více