Národní divadlo Brno obsazuje pozici referent marketingu a PR opery

Národní divadlo Brno obsazuje pozici referent marketingu a PR opery

Janáčkova opera NdB vypisuje konkurz na pozici referent marketingu a PR opery. Nástup je možný už v prosinci 2018.

Pozice referent marketingu a PR pro Janáčkovu operu v Brně nabízí pracovní úvazek na 1,0 s termínem nástupu od 1. prosince 2018, případně dohodou. Platové zařazení dle NV č. 341/2017 Sb. v platném znění (zařazení ve 2. platové třídě, tarifní plat v závislosti na délce započitatelné praxe).

Požadavky na uchazeče:

vysokoškolské vzdělání se zaměřením na marketing a financování v kultuře

anglický jazyk (úroveň B1 – B2)

orientace v umění

orientace ve fundraisingu

kvalitní, invenční písemný projev

kreativita, kultivované jednání a vystupování, odolnost vůči stresu a schopnost diplomacie, komunikativnost

zodpovědnost a systematičnost

pokročilá znalost práce s PC (znalost práce s grafickými programy výhodou)

základní přehled v klasické hudbě výhodou

praxe v oboru výhodou

Nabízí:

zajímavé umělecké a kreativní prostředí v centru města Brna

každodenní kontakt s vrcholnými uměleckými osobnostmi

služební mobilní telefon a notebook

5 týdnů dovolené

příspěvek na stravování a další firemní benefity

První kontakt výhradně elektronickou formou.

Podmínkou je vypracování “Strategie rozvoje marketingu uměleckého souboru Janáčkovy opery Národního divadla Brno“.

Případné zájemce prosíme o zaslání „Strategie rozvoje marketingu…“ a motivačního dopisu, včetně profesního životopisu na e-mail hajzlerova@ndbrno.cz

Výběrové řízení proběhne dne 7. 11. 2018 a budou na něj pozváni vybraní uchazeči z 1. (neveřejného) kola.

Komentáře

Reagovat

Zatím nebyl přidán žádný komentář..

Koncert tělesa Brno Contemporary Orchestra v čele s vedoucím a dirigentem Pavlem Šnajdrem uskutečněný ve čtvrtek 18. dubna v netradičních prostorách kavárny Pole Rebelbean nesl podtitul Vyprávění o hudbě, která neumí kalkulovat. Dramaturgicky se večer inspiroval dvěmi literárními díly – My od Jevgenije Zamjatina a Paříž ve dvacátém století od Julese Verna – utopicky líčící budoucnost lidstva, ale i hudby. Kromě orchestru se publiku představili také mezzosopranistka Marie Kopecká-VerhoevenDominique Defontaines a francouzský ansámbl Rés(O)nances věnující se prolínání výtvarného umění s hudbou.  více

Stávající šéfdirigent Filharmonie Brno – Dennis Russell Davies oslavil v úterý 16. dubna osmdesáté narozeniny. U této příležitosti připravila filharmonie koncert s názvem Smetana 200 &Davies 80, na kterém zazněl cyklus symfonických básní Má vlast od Bedřicha Smetany. Ve čtvrtek 18. dubna se tak v Besedním domě symbolicky propojilo Smetanovo a Daviesovo jubileum. Má vlast ovšem nezazněla v tradiční orchestrální verzi, ale v transkripci pro čtyřruční klavír, kterou vytvořil sám autor bezprostředně po dokončení cyklu. Dennise Russella Daviese, který se tentokrát nepředstavil jako dirigent, ale jako klavírista, doplnila jeho životní i umělecká partnerka Maki Namekawa. Celý koncert pak doprovodily vizualizace Cori O’Lana a umělecký přednes Michala Bumbálkavíce

Léta se čtyřkou na konci si v Česku pravidelně připomínáme jako Rok české hudby. Je ale samozřejmé, že výročí nemají pouze čeští skladatelé a jejich díla, ale také skladby autorů zahraničních, nebo takových, u kterých by se dal o zmíněné českosti vést spor. Program s příhodným názvem Rapsodie v modrém 100, složený ze dvou kompozic, které mají v tomto roce své kulaté výročí, s přidáním skladby od letošního jubilanta, provedla ve čtvrtek 11. dubna 2024 v Janáčkově divadle Filharmonie Brno pod vedením Dennise Russella Daviese, který se tentokrát představil také jako klavírní sólista.  více

Neznámý Leoš Janáček a počátky baroka byl název koncertu souboru Musica Florea věnujícího se poučené interpretaci, V roce 1992 ho založil violoncellista a dirigent Marek Štryncl. Od roku 2002 soubor pořádá speciální koncertní řady, v nichž se zaměřuje na prezentaci nově objevených i známých skladeb. A právě večery věnované Janáčkovým drobným liturgickým sborovým skladbám na latinské texty a převážně instrumentálním raně barokním dílům představují koncertní řadu, při které se posluchačům představili sólisté Barbora Kotlánová (soprán), Stanislava Mihalcová (soprán), Daniela Čermáková (alt), Hasan El Dunia (tenor) a Jaromír Nosek (bas).  více

Brněnský Velikonoční festival duchovní hudby vyvrcholil nedělním koncertem v katedrále sv. Petra a Pavla. Napříč letošním 31. ročníkem a také při posledním hudebním večeru zněla díla ryze českých skladatelů. Tentokrát v podání sólistů Pavly Vykopalové (soprán), Jany Hrochové (mezzosoprán), Eduarda Martyniuka (tenor), Jozefa Benciho (bas), varhaníka Petra Kolaře, dále Českého filharmonického sboru Brno pod vedením sbormistra Petra Fialy. Glagolská mše jako prvotřídní záležitost klasické hudby, byla uvedena za doprovodu Filharmonie Brno s milým hostem, dirigentem Tomášem Netopilemvíce

Nejčtenější